Οδηγίες προς Υποψηφίους
Το Έργο που θα προτείνουμε σε αυτούς - και τους υπόλοιπους ψηφοφόρους - θα πρέπει να χωριστεί σε θέματα (Πρωτεύοντα και Δευτερεύοντα), ανάλογα με το ποσοστό των Ψηφοφόρων που αυτά απασχολούν.
Σύμφωνα λοιπόν με αυτόν τον Κανόνα υπάρχουν:
Καθορισμός Χρήσης της Τεχνολογίας
Όπως είπα και στο 1ο μέρος, δεν ξέρω πόσα θα προλάβω να γράψω, αλλά τα θέματα για τα οποία θα ήθελα να γράψω σε αυτό τον τομέα είναι πράγματι πολλά.
Ας συνεχίσουμε λοιπόν, αναδεικνύοντας τα κυριότερα βήματα που πρέπει να γίνουν - πέρα από κάποια βασικά που καλύψαμε στο πρώτο μέρος.
Ένα πράγμα που πρέπει να ξέρεις σαν υποψήφιος, είναι να βρεις την απάντηση το ερώτημα ...
Γιατί Θέλεις να Γίνεις Δήμαρχος (κλπ.)
Σε όποια θέση στην ιεραρχία των εκλογών κι αν στοχεύεις, πριν κάνεις οποιαδήποτε ενέργεια για υποψηφιότητα, κάνε στον εαυτό σου τις παρακάτω ερωτήσεις :
Σημείωση:
Όποιος ενδιαφέρεται για κάτι επιπλέον, μπορεί να γράψει ένα Σχόλιο στο τέλος του άρθρου, ή ακόμη και να με πάρει τηλέφωνο, για όποια από τα θέματα τον ενδιαφέρουν, σε αυτή την (ή σε οποιαδήποτε άλλη) σειρά άρθρων.
Ας συνεχίσουμε λοιπόν, αναδεικνύοντας τα κυριότερα βήματα που πρέπει να γίνουν - πέρα από κάποια βασικά που καλύψαμε στο πρώτο μέρος.
Ένα πράγμα που πρέπει να ξέρεις σαν υποψήφιος, είναι να βρεις την απάντηση το ερώτημα ...
Γιατί Θέλεις να Γίνεις Δήμαρχος (κλπ.)
Σε όποια θέση στην ιεραρχία των εκλογών κι αν στοχεύεις, πριν κάνεις οποιαδήποτε ενέργεια για υποψηφιότητα, κάνε στον εαυτό σου τις παρακάτω ερωτήσεις :
- Τι σε ώθησε να πάρεις αυτή την Απόφαση;
- Ποια είναι τα απτά Πλεονεκτήματα που διαθέτεις;
- Πώς μπορείς να φέρεις αρκετούς Ψηφοφόρους σε σένα;
- Πώς είσαι σίγουρος ότι αν ψηφιστείς, θα κάνεις την Διαφορά;
- Σε ποιον τομέα θα μπορούσες να φέρεις την Αλλαγή ή την Ανατροπή;
Επιλογή Μελών της Ομάδας Εκστρατείας
Αν είσαι ο επικεφαλής του Συνδυασμού, με ποια Κριτήρια επιλέγεις (ή επέλεξες), τα Μέλη για την κάθε θέση της Ομάδας Εκστρατείας του συνδυασμού σου; Π.χ.:
Ο εκάστοτε επικεφαλής υποψήφιος (δηλαδή Δήμαρχος, Περιφερειάρχης, κλπ.) αποφασίζει βέβαια για όλα τα πρωτεύοντα θέματα. Αλλά ...
Για να καθορίσουμε τους Ψηφοφόρους μας, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε μερικά απλά δημογραφικά στοιχεία τους, για να ξέρουμε σε ποιους απευθυνόμαστε. Π.χ.
Αν είσαι ο επικεφαλής του Συνδυασμού, με ποια Κριτήρια επιλέγεις (ή επέλεξες), τα Μέλη για την κάθε θέση της Ομάδας Εκστρατείας του συνδυασμού σου; Π.χ.:
- Έχουν το Έργο ή και τις Γνωριμίες να φέρουν αρκετούς Ψηφοφόρους στον Συνδυασμό σας;
- Έχουν την Γνώση και την Εμπειρία, για να συνεισφέρουν πριν και μετά τις Εκλογές;
- Μπορούν να αναλάβουν κάποιον συγκεκριμένο Τομέα, πριν και μετά τις Εκλογές;
- Έχουν την Δύναμη Χαρακτήρα να αντιστέκονται στα εμπόδια και να προωθούν αυτά που ανήκουν στον Τομέα τους, σύμφωνα με τα Πιστεύω της Παράταξης;
Ο εκάστοτε επικεφαλής υποψήφιος (δηλαδή Δήμαρχος, Περιφερειάρχης, κλπ.) αποφασίζει βέβαια για όλα τα πρωτεύοντα θέματα. Αλλά ...
- Αν τα Μέλη της προεκλογικής καμπάνιας είναι πολλά, τότε ...
- Δεν μπορεί - και δεν χρειάζεται ίσως - να είναι αυτός που θα είναι πανταχού και πάντα παρών, για κάθε δευτερεύον θέμα που προκύπτει.
- Θα έχει καθοριστεί ποιος αποφασίζει για κάθε δευτερεύον θέμα, που λαμβάνει χώρα κατά την προεκλογική εκστρατεία. Δηλαδή ...
- Ποια είναι τα Κριτήρια με τα οποία αποφασίζεται κάθε Ενέργεια ή Αλλαγή;
- Ποια θέματα αποφασίζονται από μεμονωμένα Άτομα και ποια από Ομάδα;
- κλπ.
Για να καθορίσουμε τους Ψηφοφόρους μας, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε μερικά απλά δημογραφικά στοιχεία τους, για να ξέρουμε σε ποιους απευθυνόμαστε. Π.χ.
- Ποιους θεωρούμε δικούς μας Ψηφοφόρους, ειδικά όταν είμαστε 2 (ή και 3εις) από την ίδια παράταξη;
- Ποια επίπεδα Εκπαίδευσης έχουν και ποια είδη Απασχόλησης;
- Σε ποιες περιοχές του Δήμου μένουν, πόσοι έχουν δικό τους Σπίτι, πόσοι είναι με Ενοίκιο;
- Πόσοι έχουν Αυτοκίνητο και ποια προβλήματα Parking αντιμετωπίζουν στην περιοχή τους;
- Ποια γενικότερα Προβλήματα αντιμετωπίζουν και ποιες Ανάγκες έχουν;
- κ.ο.κ.
- Δεν είναι λίγες οι Εκλογικές Μάχες που έχουν χαθεί με διαφορά 1% - και ακόμη λιγότερο!
Το Έργο που θα προτείνουμε σε αυτούς - και τους υπόλοιπους ψηφοφόρους - θα πρέπει να χωριστεί σε θέματα (Πρωτεύοντα και Δευτερεύοντα), ανάλογα με το ποσοστό των Ψηφοφόρων που αυτά απασχολούν.
- Ποιες Λύσεις υπάρχουν για κάθε ένα από τα παραπάνω Προβλήματα, που αφορούν τους Ψηφοφόρους που θεωρούμε δικούς μας;
- Πώς θα επεκταθούν αυτές οι Λύσεις σε όλους τους Ψηφοφόρους - αν δεν έχει γίνει αυτό μέχρι τώρα;
- Πώς θα επεκταθούν αυτές οι Λύσεις σε όλα τα διαμερίσματα του Δήμου;
- Πρώτα θα μπουν αυτά που απασχολούν όλους ή τους περισσότερους Δημότες,
- Τελευταία θα μπουν εκείνα που θεωρούνται χαμηλού ενδιαφέροντος.
Σύμφωνα λοιπόν με αυτόν τον Κανόνα υπάρχουν:
- Τα Προβλήματα που είναι τα λίγα Πρωτεύοντα και ενδιαφέρουν τους περισσότερους Ψηφοφόρους,
- Υπάρχουν επίσης αυτά που είναι τα πολλά Δευτερεύοντα που ενδιαφέρουν (το καθένα) λίγους Ψηφοφόρους.
- Ποια είναι αυτά τα λίγα Πρωτεύοντα Προβλήματα που έχουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τους Ψηφοφόρους;
- Ποια είναι εκείνα τα πολλά Δευτερεύοντα που έχουν μικρότερο ενδιαφέρον - το καθένα μεμονωμένα - αλλά που όλα μαζί μπορεί να μαζεύουν όσο ενδιαφέρον - και Υποστηρικτές σας - είχαν τα λίγα Πρωτεύοντα;
Αυτό το τελευταίο μη το ξεχνάτε ποτέ! Δώστε όλη την σημασία που απαιτείται, γιατί πάντα μαζεύουν αρκετούς Ψηφοφόρους!
Καθορισμός Μηνυμάτων
Καθορισμός Μηνυμάτων
Βάσει των παραπάνω, μπορούν να καθοριστούν όλα όσα θέλουμε να κάνουμε για τον Δήμο. Όταν λοιπόν τα έχουμε καθορίσει - ιεραρχικά - τότε βάσει αυτών...
- Ετοιμάζουμε τα Μηνύματά μας, χρησιμοποιώντας Απλή και Ξεκάθαρη Γλώσσα.
Σκοπός αυτών των Μηνυμάτων είναι να Πείσουμε τους Δημότες για το τι είναι αυτά που μπορούμε να κάνουμε και στην ανάγκη να τους "Εκπαιδεύσουμε" πάνω σ' αυτά.
Έτσι λοιπόν...
Έτσι λοιπόν...
- Επαναλαμβάνουμε τα Μηνύματα αυτά σε κάθε ευκαιρία και πιο ειδικά ...
- Στις Δηλώσεις, Ομιλίες και Εκδηλώσεις μας.
- Το ίδιο κάνουν και όλοι οι συνεργάτες μας, δηλαδή οι Υποψήφιοι Δημοτικοί Σύμβουλοι και τα υπόλοιπα μέλη της προεκλογικής μας καμπάνιας.
- Καθ' όσο διαρκεί η Προεκλογική Καμπάνια, μπορεί οι συνθήκες να αλλάζουν, λόγω εξωτερικών γεγονότων, ή ενεργειών των ανταγωνιστών μας, οπότε εμείς ...
- Μπορούμε να προσαρμόζουμε και να βελτιώνουμε τα Μηνύματά μας.
- Προσοχή όμως στα Πολλαπλά ή Παραπλήσια Μηνύματα:
- Είναι προτιμότερο ένα και καλό μήνυμα, παρά δυο ή τρία, που μπερδεύουν τους Δημότες.
- Είναι προτιμότερο να πούμε κάτι που να ξεχωρίζει από τα Μηνύματα των άλλων, παρά να πούμε κάτι που είναι του συρμού, αλλά με το οποίο θα μας μπερδέψουν με τους άλλους!
Καθορισμός Χρήσης της Τεχνολογίας
Καλό είναι κάθε υποψήφιος - από τον υποψήφιο Δήμαρχο ή Περιφερειάρχη, κλπ. μέχρι τον κάθε Δημοτικό Σύμβουλο - να έχει τον δικό του Ιστότοπο (Site) ή το δικό του Ιστολόγιο (Blog), ή έστω την δική του σελίδα στο Facebook:
- Το Facebook όμως ή άλλο είδος των Social Media θέλει προσοχή. Είναι καλό για χαλαρό chatting και απόκτηση γνωριμιών, αλλά για τον Υποψήφιο που δεν είναι εξοικειωμένος με αυτά, μπορεί να αποδειχτεί δίκοπο μαχαίρι.
- Από την άλλη όμως είναι σίγουρα το πιο πρόσφορο, από τα τρία παραπάνω, για να μεταδώσει αυτά που θέλει (σαν υποψήφιος).
- Αν δεν μπορεί όμως ο υποψήφιος αυτός να ελέγξει την ροή των Μηνυμάτων που πάνε κι έρχονται από τους Επισκέπτες ή τα Μέλη στην σελίδα που θα έχει στο Facebook, καλύτερα να μη την ξεκινήσει.
- Μπορεί όμως να την ξεκινήσει αν έχει όσα άτομα χρειαστούν για να αναλάβουν τον έλεγχο των Μηνυμάτων των Επισκεπτών.
- Όποιο από τα τρία παραπάνω κι αν επιλέξει πάντως, θα πρέπει να το κάνει σοβαρό, ώστε αυτό να εμπνέει εμπιστοσύνη. Δηλαδή:
- Δεν θα πρέπει να επιτρέψει να μπαίνουν και να γράφουν οι διάφοροι "το μακρύ τους και το κοντό τους" (αυτό που αναφέρω παραπάνω),
- Δεν θα πρέπει επίσης να επιτρέψει σε κάποιους άλλους να το φορτώσουν με Διαφημίσεις, σαν να πρόκειται για Ιστότοπο με εμπορική χρήση.
- Θα πρέπει δηλαδή να υπάρχει χώρος κυρίως για:
- Το μέχρι τώρα Έργο του Υποψηφίου, τις Ομιλίες του και τα Μηνύματά του,...
- Δοσμένα όλα αυτά μέσα από: Κείμενα, Φωτογραφίες και Video,...
- Ειδικά με υλικό που να τον συνδέει με τον Αρχηγό της παράταξής του, ή τουλάχιστον με κάποιον στο αμέσως παραπάνω επίπεδο από αυτόν.
- Θα πρέπει επίσης να συμπεριλάβει τους τρόπους Επικοινωνίας, που θα είναι διαμορφωμένοι έτσι ώστε οι Ψηφοφόροι και ο Υποψήφιος να έρχονται - και να αισθάνονται - πιο κοντά. Για να γίνει αυτό, απλώς χρειάζεται...
- Να οδηγηθούν οι ψηφοφόροι να κάνουν Σχόλια στον Ιστότοπο του Υποψηφίου.
- Εκεί βέβαια μέσα από κατάλληλες Ερωτήσεις, θα πρέπει να μπορούν να του δείχνουν...
- Τα Προβλήματά τους, τις Λύσεις ή Υποδείξεις που προτείνουν, καθώς και ...
- Όποια άλλα Θέματα τους απασχολούν στον Δήμο.
Επίθεση από Ανταγωνιστές
Οι κανόνες εδώ είναι ίδιοι, όπως και σε κάθε άλλη κατάσταση ή συγκυρία:
Οι κανόνες εδώ είναι ίδιοι, όπως και σε κάθε άλλη κατάσταση ή συγκυρία:
- Αν δεν δεχτούμε επίθεση από Ανταγωνιστές, δεν ξεκινάμε εμείς τον "χορό" των αλληλοκατηγοριών.
- Αν όμως δεχτούμε επίθεση, τότε ανταπαντάμε όσο γίνεται πιο σύντομα, για να μη προλαβαίνουν να δημιουργούνται αρνητικές εντυπώσεις.
- Ενεργούμε όμως δίνοντας την απάντησή μας με Επιχειρήματα, τα οποία θα είναι όσο γίνεται πιο ήπια, για να μην επεκτείνονται οι λεκτικές...κοκορομαχίες!
Μετά και από αυτές τις Οδηγίες, το μόνο που έχω να προσθέσω είναι ...
Εύχομαι να Νικήσουν οι πιο
Εργατικοί και Αποδοτικοί!
Σημείωση:
Ό,τι γράφτηκε εδώ μπορεί και πάλι να προσαρμοστεί και να εφαρμοστεί από όλους τους υποψηφίους, σε όποια βαθμίδα κι αν στοχεύουν.
Συνεχίζεται (ελπίζω σύντομα, αρκεί να βρω τον χρόνο).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου