Καλύτερη Αξιοποίηση του Διαδικτύου
Είναι αρκετοί οι Υποψήφιοι όλων των βαθμίδων που έχουν στο Διαδίκτυο ένα δικό τους URL, σε μορφή Facebooκ, Blog, Site, κλπ. Και φυσικά φροντίζουν να έχει καλή εμφάνιση για να πείθει γι' αυτά που θέλει να προβάλλει ο Υποψήφιος.
Τα Ερωτήματα τώρα είναι τα εξής:
Σε αυτή την ανάρτηση (άρθρο) θέλω να δούμε πώς μπορεί να χρησιμοποιήσει κάποιος Υποψήφιος το Διαδίκτυο και ειδικά το Facebook για αυτά στα οποία είναι χρήσιμα, δηλαδή:
Τα Ερωτήματα τώρα είναι τα εξής:
- Πώς θα πείσουν τους Ψηφοφόρους να επισκεφτούν τα URL τους;
- Πώς θα τους πείσουν να γίνουν Μέλη και Υποστηρικτές τους;
- Πώς θα τους πείσουν να διαδώσουν τα URL τους σε άλλους;
Σε αυτή την ανάρτηση (άρθρο) θέλω να δούμε πώς μπορεί να χρησιμοποιήσει κάποιος Υποψήφιος το Διαδίκτυο και ειδικά το Facebook για αυτά στα οποία είναι χρήσιμα, δηλαδή:
- Στην Προβολή Απόψεων & Προβλημάτων των Δημοτών,
- Στην Διάδοση των Ονομάτων των Υποψηφίων,
- Στην Ανα-μετάδοση των Μηνυμάτων τους,
- Στην Απόκτηση Φίλων (Οπαδών),
- Στην Δέσμευση Υποστήριξης
Όλα αυτά μπορούν να γίνουν, αν απλώς γίνουν σωστά κάποιες κινήσεις, όπως αυτές εξηγούνται παρακάτω.
Κατ' αρχάς μπορούν να χρησιμοποιηθούν οι συνηθισμένες Αγγελίες (με Μηνύματα, κλπ.), αλλά με τρόπο που να είναι κατάλληλος για το Διαδίκτυο και ειδικά για τα Social Media.
Κατ' αρχάς μπορούν να χρησιμοποιηθούν οι συνηθισμένες Αγγελίες (με Μηνύματα, κλπ.), αλλά με τρόπο που να είναι κατάλληλος για το Διαδίκτυο και ειδικά για τα Social Media.
Αυτός ο τρόπος μάλιστα σας επιτρέπει να αξιοποιήσετε κάποια δημογραφικά στοιχεία του ακροατηρίου σας, όπως λέμε και αλλού.
Μπορείτε π.χ. να απευθυνθείτε στους Ψηφοφόρους σας με βάση ...
Μπορείτε π.χ. να απευθυνθείτε στους Ψηφοφόρους σας με βάση ...
- Την Ηλικία και το Φύλλο, Περιοχή, κλπ.
- Τα είδη των Προβλημάτων που αντιμετωπίζουν, κλπ.
- Να τους θυμίζετε στην Αρχή ή και στο Τέλος της κάθε σελίδας που φέρει κάποια Μηνύματά σας, ότι...
- Χρησιμοποιείτε και άλλα URLs, στα οποία και τους παραπέμπετε φυσικά με Links.
Πώς θα Γράφετε πιο Πειστικά Μηνύματα
Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να δούμε ποια μπορεί να είναι η Δομή ενός Μηνύματος, ώστε να έχει καλύτερο αποτέλεσμα.
Ένα από τα καλύτερα μοντέλα δομής ενός μηνύματος (διαφημιστικού - κι όχι μόνο) είναι το "AIDA".
Ένα από τα καλύτερα μοντέλα δομής ενός μηνύματος (διαφημιστικού - κι όχι μόνο) είναι το "AIDA".
Το Μοντέλο AIDA αποτελείται από 4εις λέξεις, οι οποίες έχουν αποδείξει την αξία τους στην κοινή Διαφήμιση και το Marketing. Οι 4εις αυτές λέξεις, στα Αγγλικά, είναι οι εξής:
- Attention: Προσοχή
- Interest: Ενδιαφέρον
- Desire: Επιθυμία
- Action: Δράση
Αυτές οι 4εις λέξεις βέβαια, στον ...ανυποψίαστο υποψήφιο, δεν λένε και πολλά πράγματα. Δεν ξέρει πώς να τις αξιοποιήσει. Δεν είναι δύσκολες, αλλά απλώς θέλουν κάποια επεξήγηση στα "καθ' ημάς". Πιο συγκεκριμένα λοιπόν, ο τρόπος που εμπλέκονται οι 4εις αυτές λέξεις, για να αξιοποιηθούν, είναι ο εξής:
- Attention: Για ποιους λόγους θα πρέπει να δώσουν Προσοχή σε αυτά που έχετε να πείτε στο (υπόλοιπο) Μήνυμα; Δηλαδή τι είναι αυτό που θα τους κάνει να διαβάσουν παρακάτω;
- Interest: Τι Νέο και Ενδιαφέρον φέρνεις εσύ για τους Αποδέκτες του Μηνύματος;
- Desire: Ποια θα είναι τα αναμενόμενα Οφέλη, με τα οποία θα πείσεις τους Αποδέκτες του Μηνύματος;
- Action: Τι θα πρέπει να κάνουν, π.χ. να πουν σε άλλους, ώστε να έχουν την Σιγουριά ότι θα εκλεγείς για να υλοποιήσεις αυτά που τους υπόσχεσαι;
Δώσε τους "Βέλη" κι άσε τους να Σημαδεύουν
Για να μπορέσεις να υλοποιήσεις το Μοντέλο AIDA, μπορείς να κάνεις τα εξής:
Για να μπορέσεις να υλοποιήσεις το Μοντέλο AIDA, μπορείς να κάνεις τα εξής:
- Να δώσεις στους Υποστηρικτές σου αρκετά "Βέλη στην Φαρέτρα" τους, δηλαδή...
- Επιχειρήματα, Οφέλη, Λύσεις Προβλημάτων των Δημοτών, κλπ.
- Να τους υπενθυμίσεις ότι μπορούν να τα στέλνουν σε αυτούς που ξέρουν, ώστε οι Αποδέκτες των Μηνυμάτων σου...
- Να πολλαπλασιάζονται καθώς θα τα (ανα)μεταδίδουν.
Δείξτε πως Ενδιαφέρεστε για τα Προβλήματά τους
Αλλά είπαμε ότι όλα αυτά ξεκινούν με ένα πράγμα. Μια απλή κίνηση, που θα σε κάνει, εσένα τον Υποψήφιο, σε όποιο επίπεδο κι αν είσαι, να ξεχωρίζεις:
- Ζήτα από τους Ψηφοφόρους να σου πουν τα Προβλήματά τους.
Υπάρχουν βέβαια μερικοί που μου λένε ότι ...
- Μα αν παραδεχτώ ότι δεν ξέρω τα Προβλήματά τους μέχρι τώρα, ...
- Τότε πώς θα πιστέψουν πως όταν βγω, θα μπορέσω να τα λύσω;
Σε αυτό το σημείο την "πατάνε" πολλοί, αλλά το ζήτημα είναι απλό:
- Εσύ μπορεί να ξέρεις ότι γνωρίζεις τα Προβλήματα του Δήμου - διότι υποτίθεται ότι ασχολείσαι με τα κοινά για χρόνια.
- Εκείνοι όμως βλέπουν ότι τα Προβλήματά τους χρονίζουν και ότι οι αρχές τους εμπαίζουν και τους θυμούνται μόνο σε κάθε προεκλογική περίοδο!
Ξεχνάτε ότι πάντα ίσχυε και για τον απλό πολίτη πάντα θα ισχύει το παρακάτω:
- Μεταξύ Υποψηφίων και Ψηφοφόρων υπάρχει ένα κενό, μια Διάσταση όχι μόνο Απόψεων, αλλά κυρίως Οπτικής Γωνίας! Διότι...
- Οι μεν Υποψήφιοι μπορεί να ξέρουν τα Προβλήματα του Δήμου, αλλά αυτό συμβαίνει στην μεγάλη τους κλίμακα. Αυτό όμως ο απλός πολίτης το λέει "επιφανειακά",
- Οι δε Ψηφοφόροι ξέρουν τα Προβλήματα στην ουσία, για τι τα ζουν καθημερινά.
Ο μόνος τρόπος λοιπόν για να πείσουν οι Υποψήφιοι τους Ψηφοφόρους ότι γνωρίζουν τα Προβλήματά τους, είναι να τους ρωτήσουν. Να τους τα εκφράσουν δηλαδή οι ίδιοι οι Ψηφοφόροι, ώστε να είναι - οι τελευταίοι - σίγουροι ότι κάποιοι συγκεκριμένοι Υποψήφιοι τα γνωρίζουν, ή σε απλή γλώσσα...
- Έσκυψαν στον λαό και τον αφουγκράστηκαν.
Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να γίνει αυτό, αλλά οι Μέθοδοι ουσιαστικά είναι οι εξής δυο:
- Μπορούν να πάνε έξω στον Δρόμο, σε Σπίτια, σε Καταστήματα κλπ.
- Μπορούν επίσης να χρησιμοποιήσουν το Διαδίκτυο.
Θα πρέπει μάλιστα να γίνει συνδυασμός και των δυο αυτών μεθόδων, ώστε να καλύψουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερο ποσοστό των Δημοτών.
Το Κυνήγι των Προβλημάτων και τι Προσφέρει
Εδώ τώρα υπάρχει μια διαφορά - που συνήθως την λένε "ειδοποιό" - από το συνηθισμένο κυνήγι των ψήφων:
- Δεν ζητάτε από τον εκάστοτε Δημότη να ψηφίσει τον (ή τους) τάδε,
- Ζητάτε να μάθετε τα Προβλήματα που τους απασχολούν και επίσης το αντίστροφο...
- Ζητάτε τις δικές τους Προτάσεις για τα Προβλήματα που τους δείχνετε ότι απασχολούν τον Δήμο.
Αναμετάδοση ...Ειδήσεων
Προχωράμε; Εντάξει. Καλό θα ήταν τώρα, όλα αυτά να γίνουν με τρόπο που να θέλουν οι Υποστηρικτές σας να τα μεταδώσουν ο ένας στον άλλο, ώστε αυτοί να πολλαπλασιάζονται μέρα με τη μέρα.
Αν αναρωτιέστε για το πώς θα γίνει αυτό, η μέθοδος είναι και πάλι απλή:
- Μπορεί να εφαρμοστεί εξ ίσου καλά και αποδοτικά είτε αυτό γίνεται έξω, είτε στο Διαδίκτυο, δηλαδή...
- Απλώς προσθέτετε μια υπενθύμιση λεκτικά, ή υποσημείωση στην σελίδα του Facebook, ότι...
- Θα αναλάβετε πιο σύντομα τα Προβλήματα και τις Προτάσεις με τις περισσότερες "Ψήφους"!
Λογικά αυτό μπορεί να οδηγήσει σε μια κατάσταση στην οποία ...
- Οι αρχικοί Υποστηρικτές σας θα καλούν άλλους - γνωστούς τους - για να ψηφίσουν π.χ. στο Facebook, ή σε όποιο άλλο δικό σας URL χρησιμοποιείτε ...
- Τα Προβλήματα που παρουσιάζουν γι' αυτούς το μεγαλύτερο Ενδιαφέρον, ώστε...
- Να είναι σίγουροι ότι αυτά θα λάβουν τις περισσότερες "ψήφους" και θα αναληφθούν για επίλυση συντομότερα, όταν θα πάρετε το όποιο χρίσμα.
Τι Επιπλέον σας Προσφέρουν τα e-mails
Μέσα από το οποιοδήποτε URL σας βέβαια, μπορείτε να στέλνετε και e-mail. Είναι το αντίστοιχο αυτού που γίνεται με τα τηλεφωνήματα - τα οποία όμως είναι πολύ πιο χρονοβόρα.
Σας υπενθυμίζω τους 3εις βασικούς τρόπους επικοινωνίας με τους Δημότες, για να δείτε την διαφορά που υπάρχει στον χρόνο που απαιτεί ο καθένας:
Σε κάθε e-mail που στέλνετε τώρα, θα μπορούσατε να προσθέσετε κάτι που θα αυξήσει κατά πολύ τις προσπάθειές σας. Αυτό το κάτι είναι απλό και είναι το εξής :
- Έξω στον Δρόμο, ή "Πόρτα-πόρτα": Πολύ χρονοβόρο.
- Με το Τηλέφωνο: Αυτό είναι οπωσδήποτε συντομότερο.
- Με e-mail: Δεν είναι απλά ακόμη συντομότερο, είναι στιγμιαίο!
Σε κάθε e-mail που στέλνετε τώρα, θα μπορούσατε να προσθέσετε κάτι που θα αυξήσει κατά πολύ τις προσπάθειές σας. Αυτό το κάτι είναι απλό και είναι το εξής :
- Πείτε τους πόσο χρήσιμη είναι η Βοήθεια που σας παρέχουν και πόσο το εκτιμάτε.
- Πείτε τους ότι όσο καλύτερα ξέρετε τα συγκεκριμένα Προβλήματά τους, τόσο καλύτερα μπορείτε να τους βοηθήσετε ή εξυπηρετήσετε.
- Δώστε τους μια Λίστα από Ερωτήσεις που μπορούν να απαντήσουν με ένα Ναι ή ένα Όχι, αλλά ...
- Έτσι που, να θέλουν οι ίδιοι, οι απαντήσεις αυτές να είναι λίγο-πολύ θετικές.
Παράδειγμα Λίστας Polling - Πριν το "Exit Poll"
Μπορείτε να αναφέρετε ότι...
Μπορείτε να αναφέρετε ότι...
- Μόλις βάλαμε στο e-mail, Facebook, κλπ. αυτή την Υπηρεσία / Λειτουργία για την διερεύνηση των Προβλημάτων των Δημοτών.
- [Ν/Ο] _____: Είδατε την Λίστα;
- [Ν/Ο] _____: Σας άρεσε;
- [Ν/Ο] _____: Έχετε Γνωστούς που ενδιαφέρονται για τα Προβλήματα που έχετε εσείς;
- [Ν/Ο] _____: Μπορείτε να τους ζητήσετε να ψηφίσουν για τα δικά σας Προβλήματα;
- [Ν/Ο] _____: Μπορείτε να τους ζητήσετε να εκφράσουν κάποια άλλα Προβλήματα;
- Σε ποιον Τομέα ανήκουν τα Προβλήματα που αναφέρατε πιο πάνω; Π.χ.:
- 1: Καθαριότητας ________________________________________
- 2: Φωτισμού ___________________________________________
- 3: Parking _____________________________________________
Τα e-mails θα μπορούσαν επίσης να σας προσφέρουν μια ακόμη μεγαλύτερη υπηρεσία αν απλώς, αφού διαβαστούν, θα υπάρχει στο τέλος και ένα Link με το οποίο θα έρχονται στο URL σας (Site, Blog, Facebook) που θέλετε να επισκεφθούν. Έτσι...
- Θα συνεχίσουν να διαβάζουν τα Μηνύματά σας και να ακολουθούν όποιες από τις οδηγίες σας προτιμούν.
Τα e-mails βέβαια, θα πρέπει να στηρίζονται στο περιεχόμενο του όποιου URL έχετε. Γι' αυτό, αν δεν είχατε κάποιο URL μέχρι τώρα, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα, όπου θα βάλετε περιεχόμενο σύμφωνα με αυτά που είπαμε στην "2η Επιστολή", για την χρήση της Τεχνολογίας. Δηλαδή θα πρέπει να συμπεριλάβετε τα εξής:
- Το μέχρι τώρα Έργο σας, - σε όποια θέσει κι αν κατείχατε, τις Ομιλίες και τα Μηνύματά σας.
- Όλα αυτά μέσα από Κείμενα, Φωτογραφίες και Video.
- Ειδικά σε υλικό που να συνδέει εσάς με τον αρχηγό της παράταξης ή με άτομα σε επίπεδα πάνω από εσάς.
Αποφύγετε τα ..."Scare Tactics"
Επειδή δεν υπάρχει λόγος να χάνετε Υποστηρικτές, μεταξύ των Ψηφοφόρων, αποφύγετε ό,τι δεν τους αρέσει. Δηλαδή:
- Μην τους ζητάτε στο URL σας να κάνουν απαραίτητα Sign Up ή Sign In.
- Ζητήστε τους απλά να εκφράσουν μια Γνώμη, ένα Παράπονο, ή ένα Πρόβλημα που έχουν.
- Αν έλθουν στο δικό σας URL για να τα εκφράσουν αυτά, αυτό σημαίνει ότι...
- Εσάς εμπιστεύονται για να τα αναλάβετε και επομένως ότι...
- Δικοί σας Υποστηρικτές είναι!
Πώς Γίνεται η Αποδοτική Χρήση Εικόνων
Όταν επιλέγετε τις Φωτογραφίες που θα βάλετε στο URL σας, θα ήσασταν πολύ πιο πειστικός σαν Υποψήφιος και είχατε πολύ καλύτερο αποτέλεσμα, αν ...
- Αποφεύγατε να βάλετε Φωτογραφίες σας που είναι σαν αυτές που είναι κατάλληλες για ...Ταυτότητα,
- Χρησιμοποιούσατε αυτές που σας δείχνουν "Επί τω Έργω", δηλαδή σε κάποια Δράση που είχατε αναλάβει στο παρελθόν.
- Π.χ. σε κάποια Γραφεία (σε όρθια στάση) σε χώρους κάποιου Έργου που πετύχατε.
Αυτά είναι πολύ πιο πειστικό να φαίνονται σε εικόνα, παρά να τα περιγράφετε απλώς με κείμενα.
Μετά και από αυτές τις Οδηγίες, το μόνο που έχω να προσθέσω πλέον είναι ...
Καλή Επιτυχία και είθε να Νικήσουν
οι πιο Εργατικοί και Αποδοτικοί
(πριν και μετά τις Εκλογές)!
Συνεχίζεται...(πριν και μετά τις Εκλογές)!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου