ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ - ή Δημιουγούνται!

Πιστέψτε στην ΕΛΛΑΔΑ - γιατί έχει Αστήρευτες Πηγές.
Πιστέψτε στους ΕΛΛΗΝΕΣ - γιατί έχουν Απίστευτες Ικανότητες!
Ακολουθείστε το ΑΣΤΕΡΙ σας - αφού μάθετε Πώς να το Δημιουργείτε!
Βρείτε τις Δουλειές που Υπάρχουν, ή Δημιουργείστε τις, ...ακόμη και μέσα στην Κρίση - αφού μπορείτε με τα ΔΩΡΕΑΝ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ (κάντε Κλικ)!

Βρείτε εδώ την ΓΝΩΣΗ και ΕΜΠΕΙΡΙΑ που χρειάζεστε, δωσμένες όπου πρέπει σοβαρά, αλλά και όπου πρέπει με Χιούμορ, για:
* ΕΥΡΕΣΗ Εργασίας: Κανάλια Αναζήτησης, Βιογραφικό, Συνέντευξη, Πρόσληψη

* ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ Δικής σας Δουλειάς: Τρόποι Εύρεσης Επιχειρηματικών Ιδεων, Αποδοτικοί Συνδυασμοί, κλπ.
* ΒΕΛΤΙΩΣΗ Εργασίας: Διατήρηση Θέσης, Αύξηση και Προαγωγή
* ΒΕΛΤΙΩΣΗ Αυτοαπασχόλησης ή Μ.Μ. Επιχείρησης: Αποδοτικοί Τρόποι Διαφήμισης και Marketing με Μηδαμινό ή Μηδενικό Κόστος

* ΤΥΧΕΡΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ: Στατιστικές, Συστήματα, Στρατηγικές (κυρίως για το Τζόκερ, αλλά με Εφαρμογές και για άλλα Τυχερά Παιχνδια).

Ελάτε στην Άκρη, τους εί
πε. Είπαν: Φοβόμαστε. Ελάτε στην Άκρη, τους είπε. Ήλθαν. Τους Έσπρωξε και ...ΠΕΤΑΞΑΝ!
(Τους είχε δημιουργήσει Φτερά, αλλά αυτοί δεν το είχαν πιστέψει - ακόμα!)
Come to the edge, he said. They said: We are afraid. Come to the edge, he said. They came. He pushed them and they ...FLEW!
Guillaume Apollinaire

Τρίτη 9 Νοεμβρίου 2010

Προς Υποψηφίους (Εκλογών) Επιστολή 4: 2ος Γύρος

Οι ..."Μετεξεταστέοι" των Εκλογών

Δεν είναι λίγοι αυτοί που πρέπει να υποστούν τις συνέπειες ενός δεύτερου γύρου στις εκλογές Αυτοδιοίκησης. Κι αυτό συμβαίνει για τους παρακάτω λόγους:
  • Μπορεί να υπήρχαν πολλοί Συνδυασμοί (5 και άνω) οπότε, όσο καλός κι αν ήταν ο πρώτος, οι πολλοί μικροί απέσπασαν ψήφους, οπότε κανείς δεν έλαβε αρκετά ποσοστά, δηλαδή 50% και πάνω, ώστε να βγει Δήμαρχος με την πρώτη ψηφοφορία.
  • Μπορεί πάλι να ήταν μόνο 3 ή 4 υποψήφιοι και οι 3εις τουλάχιστον από αυτούς να ήταν ισοδύναμοι, με μικρές διαφορές μεταξύ τους, οπότε πάλι συνέβη το ίδιο.
Όποιος κι αν ήταν ο λόγος για τον οποίο δεν πήρε κάποιος το ποθητό 50% και πάνω, η Μέθοδος για να κερδίσει τις εκλογές του 2ου Γύρου, είναι "απλή", αρκεί να εφαρμοστεί σωστά.

Η Μέθοδος που Μπορεί να Φέρει τη Νίκη στον 2ο Γύρο

Η Μέθοδος αυτή αποτελείται από μερικά απλά βήματα, που επανειλημμένα έχουν βοηθήσει άλλους να  νικήσουν στον δεύτερο γύρο, ακόμη κι αν στον πρώτο ήλθαν δεύτεροι. 

Τα βήματα αυτά λοιπόν είναι τα εξής:
  • Προσέξτε τις Φήμες! Αυτό το ζήτημα μπαίνει πρώτο απ' όλα, γιατί έχει "κάψει" πολλούς, που ήταν σχεδόν σίγουροι για την εκλογή τους! 
    • Πολλές φορές κυκλοφορεί μια αρνητική φήμη, που βέβαια μεταδίδεται απ' τον ένα στον άλλο, χωρίς βάση και αιτία. Π.χ. μπορεί να λένε ότι...
      •  Δεν έχετε ανάγκη τόσο πολύ, είστε σίγουρος, οπότε, ειδικά αν ανήκετε στο τάδε κόμμα, καλό είναι να πέσετε λίγο για να ...τιμωρηθεί το κόμμα σας!
  • Βρείτε τα Θετικά σας Σημεία στα οποία κάνατε την Διαφορά στον πρώτο γύρο και με  βάση τα οποία μπορέσατε να ψηφιστείτε στους δυο πρώτους. Ακολούθως...
    • Βελτιώστε τα Μηνύματά σας, με βάση τα νέα στοιχεία από τα Θετικά Σημεία του πρώτου γύρου, στα οποία βρήκατε ότι ξεχωρίζετε.
    • Βάλτε τα νέα Μηνύματά σας σε κάθε μορφή προβολής που ...προλαβαίνετε να ετοιμάσετε.
      • Π.χ. αν δεν προλαβαίνετε να τυπώσετε νέα φυλλάδια, 
      • Τουλάχιστον βελτιώστε το περιεχόμενο στα URL σας (δηλαδή ότι έχετε από Sites, Blogs, Facebooks, κλπ.)
  • Κάνετε ένα Νέο Πρόγραμμα και βάλτε σε αυτό όλα όσα πρέπει να γίνουν κατά τον δεύτερο Γύρο των Εκλογών.
    • Κάποια από αυτά θα είναι επανάληψη των Τακτικών που χρησιμοποιήσατε στον πρώτο γύρο, από τα οποία:
      • Όσα είναι χρονοβόρα θα ελαττωθούν και θα δώσουν την θέση τους σε άλλα που απαιτούν λιγότερο χρόνο (βλ. 3η "Επιστολή", σύγκριση των e-mail με άλλους τρόπους επικοινωνίας).
    • Κάποια άλλα θα ακολουθούν νέες Τακτικές που αρμόζουν μόνο για τον δεύτερο γύρο.
  • Στρατολογήστε Εθελοντές, τόσο τους παλαιούς (δηλαδή του πρώτου γύρου), όσο και νέους, με όρεξη και μεράκι να ασχοληθούν και να βοηθήσουν για τη νίκη. 
    • Αξιοποιείστε τους παλαιούς Εθελοντές για να διδάξουν τους νέους, 
    • Δώστε την σωστή Παρακίνηση, με ηθικά κυρίως Κίνητρα, ώστε ότι κάνουν, να το κάνουν με ζήλο και ακούραστα. 
  • Επικοινωνήστε με τους Ψηφοφόρους σας. Σε αυτό θα χρειαστείτε:
  • Τόσο τα άτομα που είχαν αναλάβει αυτό το καθήκον όσο διαρκούσε ο πρώτος γύρος, οπότε έχουν αποκτήσει μια εμπειρία,
  • Όσο και νέα άτομα, αλλά με Ταλέντο στην Επικοινωνία, ειδικά  μέσω Τηλεφώνου.
  • Παρακινείστε τους Ψηφοφόρους σας να ...ΠΑΝΕ να ψηφίσουν! ...ειδικά αν υπήρξε μεγάλη Αποχή κατά την πρώτη Κυριακή. Πολλές εκλογικές μάχες έχουν χαθεί, διότι συχνά λαμβάνει χώρα ένα απλό (εκλογικό) φαινόμενο:
    • Οι Υποψήφιοι, τα Επιτελεία τους και οι Εθελοντές κάνουν μεν ότι μπορούν κατά την διάρκεια της προεκλογικής περιόδου, αλλά...
    • Την τελευταία ημέρα, ή και στον δεύτερο γύρο, αφήνουν τους ψηφοφόρους στην "ησυχία" τους, επειδή δεν επιτρέπονται οι δραστηριότητες που θεωρούνται "προεκλογικές".  
Λίστες και ...Λίσταρχοι 

Σωστό αυτό. Αλλά  υπάρχουν και σιωπηρές μέθοδοι, οι οποίες, όπως θα δείτε παρακάτω, σας είναι γνωστές.
Τώρα βέβαια, που έχετε μια εβδομάδα για να "δράσετε", μπορείτε να κάνετε πολλά.
Όπως αναφέρεται και παραπάνω, ίσως δεν είναι εφικτό να βρείτε όλους τους πιθανούς ψηφοφόρους σας και να τους πάρετε στο τηλέφωνο, εν τούτοις όμως...
  • Οι Εθελοντές σας μπορούν να τηλεφωνήσουν σε όσους προλάβουν, αφού έχετε δημιουργήσει Λίστες με Ονόματα και Τηλέφωνα, από τους...
    • Δημότες που γνωρίζει ο κάθε ένας από τους Υποψήφιους Δημοτικούς Συμβούλους σας, τους Εθελοντές σας, κλπ. (έτσι δημιουργείται ο "1ος Κύκλος")!
    • Η Λίστες αυξάνουν με τους νέους Δημότες που γνωρίζουν οι  Δημότες από τον 1ο Κύκλο (έτσι γίνεται ο 2ος Κύκλος), κ.ο.κ. μέχρι να εξαντλήσετε αρκετό τμήμα των Δημοτών (και πριν εξαντληθούν βέβαια και οι ...Εθελοντές από τα πολλά τηλεφωνήματα).
  • Μπορείτε όμως να φτάσετε τους δικούς σας Ψηφοφόρους και με μέσα πιο "μαζικά", όπως:
    • Κλασσικά Μέσα: Έντυπα Μέσα, ή Αφίσες - Πανώ στους κεντρικούς δρόμους, όπου βέβαια...
      • Δεν θα λέτε ανοιχτά "πηγαίνετε να μας ψηφίσετε γιατί ...χανόμαστε", αλλά ...
      • Τους δίνεται να καταλάβουν πόσο σημαντικές είναι αυτές οι εκλογές!
    • Ηλεκτρονικά Μέσα: Με όποια URL έχετε αναπτύξει από πριν - ή και τώρα - μπορείτε να κάνετε το ίδιο,  αλλά ...
      • Εδώ μπορείτε να προσθέσετε και κάποιο "Σύνθημα", το οποίο μπορεί να μεταδοθεί εύκολα, ειδικά αν το URL που έχετε είναι στο Facebook, ή σε άλλο είδος των Social Media.  
      • Στοιχεία αυτού του συνθήματος μπορούν π.χ. να είναι:
        • Το Όνομα του Υποψηφίου Δημάρχου, ο κύριος Σκοπός του, το Όραμά του για τον Δήμο, κλπ.
Πότε θα Γίνουν τα Τηλεφωνήματα

Εδώ χρειάζεται το Πρόγραμμα που αναφέρθηκε στην αρχή, διότι υπάρχει ο κίνδυνος τα τηλεφωνήματα να πάνε "χαμένα". Πώς θα γίνει αυτό; Προσέξτε:
  • Αν ένα τηλεφώνημα γίνει πολύ νωρίς, μπορεί ο Δημότης να το ξεχάσει, ή να τον μεταπείσει κάποιος άλλος,
  •  Αν πάλι τα τηλεφωνήματα ξεκινήσουν αργά, μπορεί, οι Εθελοντές, να μη  τα προλάβουν όλα.
 Έτσι λοιπόν θα πρέπει να γίνει ένας υπολογισμός του χρόνου που θα ξεκινήσουν τα τηλεφωνήματα, ώστε:
  • Να προλάβει η ομάδα των Εθελοντών να κάνει όλα τα τηλεφωνήματα στον ελάχιστο χρόνο που απαιτείται, ...
  • Ξεκινώντας όσο γίνεται πιο κοντά στην ημέρα του δεύτερου γύρου των Εκλογών.
Ένας άλλος παράγοντας του χρόνου τώρα είναι και οι ώρες κατά τις οποίες μπορούν να γίνουν αυτά τα τηλεφωνήματα. Όλοι ξέρουμε πόσο ενοχλητικό είναι να μας τηλεφωνούν από διάφορες εταιρίες σε ώρες που θεωρούνται κοινής ησυχίας - κι ας μην είναι πια Καλοκαίρι. Έτσι λοιπόν οι Εθελοντές που τηλεφωνούν, θα πρέπει να το λάβουν αυτό υπ' όψη, διότι ...
  • Αν δεν γίνει ένα τηλεφώνημα σε ώρα αποδεκτή από αυτόν που πάμε να πείσουμε, τότε καλύτερο είναι να μην γίνει καθόλου.
  • Διότι ακόμη κι αν κάποιοι τον έπεισαν και μας ψήφισε την πρώτη Κυριακή, μπορεί τώρα - από αυτό και μόνο - να στραφεί εναντίον μας!
Το Κείμενο στην Συνδιάλεξη του Τηλεφωνήματος

Απαιτείται μεγάλη προσοχή να καθοριστεί επακριβώς το Κείμενο που θα χρησιμοποιούν οι Εθελοντές των τηλεφωνημάτων. Τα βασικά χαρακτηριστικά του τηλεφωνήματος είναι τα εξής:
  • Να είναι Ευέλικτο αλλά και Σύντομο, για να μη κουράζει.
  • Ζητείστε από τον παραλήπτη του τηλεφωνήματος αν μπορεί να σας δώσει Ονόματα και Τηλέφωνα άλλων οπαδών σας, ώστε η Λίστα να αυξάνει συνεχώς.
  • Κλείστε το Τηλεφώνημα θυμίζοντας τους με έξυπνο τρόπο, το πόσο σημαντικό είναι να ψηφίσουν τον τάδε υποψήφιο, την δεύτερη Κυριακή των εκλογών.
Ένα απλό Κείμενο κατά το τηλεφώνημα θα μπορούσε να είναι και το παρακάτω:
  • Καλησπέρα (-μέρα) σας. (Είμαι ο/η τάδε και) Σας τηλεφωνώ εκ μέρους του/της Υποψήφιου Δημάρχου _______. 
  • Έχουμε επαναληπτικές Εκλογές την Κυριακή τάδε του μηνός και οι κάλπες θα είναι ανοιχτές από τις ___ το πρωί μέχρι τις ___ το βράδυ. 
  • Παρακαλώ πείτε μου το μεγαλύτερο Πρόβλημα που αντιμετωπίζετε σαν Δημότης. 
  • Ευχαριστώ. Ο Υποψήφιος Δήμαρχος ________, θέλει πολύ να λύσει Προβλήματα  σαν κι αυτό.
  • Αφού εκλεγεί Δήμαρχος ο κ. ________, θα σας καλέσουμε μόλις μπορέσουμε, μαζί με άλλους Δημότες για να συζητήσουμε Λύσεις στα Προβλήματα αυτά.
  • Παρακαλώ, μήπως γνωρίζετε 1-2 άτομα που θα ήθελαν να ψηφίσουν τον Υποψήφιό μας;

Όπως βλέπετε, το κείμενο αυτό πετυχαίνει αυτό που θέλουμε - χωρίς καν να το λέτε:
  • Τους Θυμίζει να πάνε να ψηφίσουν τον δικό σας Υποψήφιο, χωρίς να το ζητάει ανοιχτά, αλλά επίσης...
  • Τους δείχνει ότι αν το κάνουν αυτό, μπορούν κάτι να πάρουν, δηλαδή την λύση στο μεγαλύτερο Πρόβλημα που έχουν σαν Δημότες.
  • Τους επαναλαμβάνει το όνομα  του Υποψηφίου Δημάρχου 3εις φορές.


Συνεχίζεται (?)...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου