ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ - ή Δημιουγούνται!

Πιστέψτε στην ΕΛΛΑΔΑ - γιατί έχει Αστήρευτες Πηγές.
Πιστέψτε στους ΕΛΛΗΝΕΣ - γιατί έχουν Απίστευτες Ικανότητες!
Ακολουθείστε το ΑΣΤΕΡΙ σας - αφού μάθετε Πώς να το Δημιουργείτε!
Βρείτε τις Δουλειές που Υπάρχουν, ή Δημιουργείστε τις, ...ακόμη και μέσα στην Κρίση - αφού μπορείτε με τα ΔΩΡΕΑΝ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ (κάντε Κλικ)!

Βρείτε εδώ την ΓΝΩΣΗ και ΕΜΠΕΙΡΙΑ που χρειάζεστε, δωσμένες όπου πρέπει σοβαρά, αλλά και όπου πρέπει με Χιούμορ, για:
* ΕΥΡΕΣΗ Εργασίας: Κανάλια Αναζήτησης, Βιογραφικό, Συνέντευξη, Πρόσληψη

* ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ Δικής σας Δουλειάς: Τρόποι Εύρεσης Επιχειρηματικών Ιδεων, Αποδοτικοί Συνδυασμοί, κλπ.
* ΒΕΛΤΙΩΣΗ Εργασίας: Διατήρηση Θέσης, Αύξηση και Προαγωγή
* ΒΕΛΤΙΩΣΗ Αυτοαπασχόλησης ή Μ.Μ. Επιχείρησης: Αποδοτικοί Τρόποι Διαφήμισης και Marketing με Μηδαμινό ή Μηδενικό Κόστος

* ΤΥΧΕΡΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ: Στατιστικές, Συστήματα, Στρατηγικές (κυρίως για το Τζόκερ, αλλά με Εφαρμογές και για άλλα Τυχερά Παιχνδια).

Ελάτε στην Άκρη, τους εί
πε. Είπαν: Φοβόμαστε. Ελάτε στην Άκρη, τους είπε. Ήλθαν. Τους Έσπρωξε και ...ΠΕΤΑΞΑΝ!
(Τους είχε δημιουργήσει Φτερά, αλλά αυτοί δεν το είχαν πιστέψει - ακόμα!)
Come to the edge, he said. They said: We are afraid. Come to the edge, he said. They came. He pushed them and they ...FLEW!
Guillaume Apollinaire

Παρασκευή 15 Οκτωβρίου 2010

Εκπαιδευτές και Σεμιναριολόγοι 1: Τα Λάθη

Κάπου Πήγα, Κάτι Είδα

Είχα πάει εχθές στην τοπική ενορία, για να δω και να εκτιμήσω ένα σεμινάριο που γίνεται εκεί. Υπάρχουν διάφορα σεμινάρια και δραστηριότητες, όπως σε πολλές άλλες ενορίες. και αυτό το συγκεκριμένο ήταν για τα "Καλλιτεχνικά". 

Πιο συγκεκριμένα δηλαδή το σεμινάριο αυτό αφορούσε μεθόδους για:
  • Την Ζωγραφική σε Γυαλί, Κεραμικό, Κερί, κλπ.
Δεν ήξερα τι - και πώς - ακριβώς διδάσκεται σε αυτό το Σεμινάριο, γι' αυτό πήγα με "ανοιχτό μυαλό" - και παράλληλα με ανοιχτά μάτια και αυτιά - για να καταλάβω όσο γίνεται περισσότερα.

Αυτά που είδα όμως δεν μου άρεσαν καθόλου! Γιατί; Διότι...
  • Είδα μια κυρία που ήταν πολύ Ταλαντούχα, με Μεράκι...
  • Να διδάσκει "μαθήτριες" (ως επί το πλείστον μαμάδες), που είχαν πολύ Όρεξη, ...
  • Οι οποίες μάθαιναν νέες Μεθόδους και βελτίωναν τις Τεχνικές που ήξεραν, ...
  • Να ζωγραφίζουν σε σκληρή επιφάνεια, να απλώνουν ή να λεπταίνουν την γραμμή στο χρώμα και άλλα πολλά.
 Αφού όλα δείχνουν σωστά, θα απορείτε βέβαια τι ήταν αυτό που δεν μου άρεσε. 
Εντάξει, το θέμα είναι απλό:
  •  Η ίδια η Εκπαιδεύτρια δεν ..."μάθαινε" σχεδόν τίποτα.

Ο Επαγγελματίας σαν ..."Αφανής Ήρωας"


Θα μου πείτε τώρα τι άλλο να μάθει από αυτά που ήδη ξέρει.
Δεν εννοώ αυτά που ξέρει, στον τομέα που διδάσκει, αλλά σε κάποιον άλλον τομέα, όπου θα μπορούσε να τα πήγαινε καλύτερα - πολύ καλύτερα.
Ποιος είναι αυτός ο τομέας, που θα έπρεπε να τα πήγαινε καλύτερα;
  • Δεν είναι άλλος από τον Επαγγελματικό ή Οικονομικό! Δηλαδή ...
  • Τον τομέα που αποφασίζει αν όλα αυτά που έκανε ήταν και για δικό της όφελος, ή αν πήγαιναν στράφι. 

Της είχε μιλήσει μια από της μαθήτριές της, που η κόρη της είναι φίλη της κόρης μου, ότι θα πήγαινα να κάνω αυτά που ...κάνω συνήθως, με κάθε επαγγελματία που προσπαθεί να το παίζει "αφανής ήρωας".
Όταν λοιπόν έγινε ένα διάλλειμα στο μάθημα, έβγαλα από τον χαρτοφύλακά μου την βασική φόρμα που την χρησιμοποιώ για  τα Βιογραφικά Σημειώματα και για αναζήτηση Επαγγελματικών Προοπτικών, έτσι, απλώς για να έχουμε κάτι σαν οδηγό.
Στην αρχή έδειξε ελάχιστο ενδιαφέρον και περίπου ήθελε να τελειώνουμε σύντομα,  δηλαδή κάπου σε 5-10 λεπτά. Την διαβεβαίωσα ότι κι εγώ δεν είχα περισσότερο χρόνο και κάπου εκεί ξεκινήσαμε...
Αφού απάντησε στις πρώτες βασικές ερωτήσεις για τα προσωπικά στοιχεία, ξέρετε εκείνα που μπαίνουν στο πάνω μέρος του Βιογραφικού Σημειώματος, ήλθε η στιγμή να μιλήσουμε για την Εκπαίδευση και την Προϋπηρεσία της.
Κάνοντας λοιπόν εγώ τις κατάλληλες ερωτήσεις, το "κουβάρι" άρχισε να ξετυλίγεται...

Όσα Φέρνει η Ώρα... 


Τότε ακριβώς ήταν που αρχίσαμε να μπαίνουμε σε μια περιοχή περίπου ...χαοτική,. Για να καταλάβετε, απλά διαπίστωσα ότι:
  • Αφ' ενός είχε "υποστεί" μια ποικιλία από διαφορετικές Εκπαιδεύσεις, κυρίως μέσα από Σεμινάρια (καθόλου ευκαταφρόνητο αυτό),
  • Αφ' ετέρου είχε απασχοληθεί σε διαφορετικά είδη Επιχειρήσεων, δηλαδή τόσο σε Ιδιωτικές όσο και σε Δημοτικές.
 Το "χειρότερο" όμως ήταν πως ...
  • Είχε κάνει τόσες Εργασίες - κάποιες ήταν ακόμη και παράλληλες - που ...
  • Θα χρειαζόμουν 3 Βιογραφικά Σημειώματα για να τα συμπεριλάβω όλα!
Βλέπετε, όταν λύθηκε η γλώσσα της, η κυρία αποδείχθηκε ...χείμαρρος Γνώσης, Προϋπηρεσίας και Εμπειρίας. Είχε τόσο πολλά να βγάλει από μέσα της και να μου πει, που ...γράφαμε και οι δυο και πάλι δεν προλαβαίναμε!...
Κάποια στιγμή όμως έπρεπε να γυρίσει στις μαθήτριές της, που την περίμεναν υπομονετικά κάπου 3 τέταρτα. 
Έτσι και έγινε. Εκείνη γύρισε στις μαθήτριές της και εγώ πήρα τον δρόμο μου...
Καθώς έφευγα όμως, δεν μπορούσα να αποφύγω κάποιες σκέψεις που μου έρχονταν αυθόρμητα.  Σκέψεις όπως...
  • Πέρα από την Προϋπηρεσία που έχει, διαθέτει και Εμπειρία - που υπερέχει της Προϋπηρεσίας - την οποία (Εμπειρία) ουσιαστικά απέκτησε με δικές της προσπάθειες, απλώς από μεράκι και αγάπη γι' αυτό που έκανε.
  • Έχει κάνει τόσο Έργο, χωρίς να έχει βγάλει καν μια Σχολή Ανωτάτου, ή έστω Ανωτέρου επιπέδου.
  • Σκεφτόμουν πόσο περισσότερα θα μπορούσε να κάνει, αν είχε ένα τέτοιο πτυχίο στην επαγγελματική της "φαρέτρα"!
  • Σκεφτόμουν επίσης ότι αντί να της κάνω απλώς ένα Βιογραφικό Σημείωμα, ίσως θα έπρεπε  επιπλέον να της υποδείξω και όλα τα είδη Απασχόλησης που ανοίγονται μπροστά της ...
Κάποια στιγμή όμως σταμάτησα να σκέφτομαι, γιατί κατάλαβα ότι έπρεπε να περιμένω μέχρι την επόμενη συνάντηση, που θα γινόταν την άλλη Πέμπτη, δηλαδή μια βδομάδα μετά. 

Και επειδή οι δουλειές έχουν την τάση να μη ...σταματάνε, άφησα το θέμα αυτό να σταματήσει εκεί και έβαλα "πλώρη" για την επόμενη δουλειά που με περίμενε.

Εν Όψει των Εκλογών Αυτοδιοίκησης...

...Κάποιοι με είχαν κλείσει ραντεβού με μια ομάδα Υποψήφιων Δημοτικών Συμβούλων για ...συμβουλές πάνω στην προεκλογική τους εκστρατεία.
Δεν ξέρω αν θα προλάβω να γράψω κάτι πάνω σε αυτό τον τομέα, αλλά υπάρχουν πολλά, μα πάρα πολλά που μπορούν και πρέπει να γίνουν.

Συνέχεια: 
Θα υπάρξει συνέχεια και για τα δυο αυτά θέματα.
  • Για μεν τους Υποψηφίους, θα αναρτηθεί ξεχωριστό άρθρο, 
  • Για δε την Καθηγήτρια "Καλλιτεχνικών" η συνέχεια θα δοθεί σε νέα - μάλλον - ανάρτηση.

Για Πρόσθετη Βοήθεια

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα, μπορείτε να το ζητήσετε εύκολα με κάποιο Σχόλιο, ή να απαντήσετε στα (ενδεικτικά) ερωτήματα που ακολουθούν:
  1. Μήπως έχετε πέσει κι εσείς θύμα του επαγγελματικού σας αυτοπεριορισμού και έχετε αναδειχτεί - πανηγυρικά ή όχι - σε "Αφανή Ήρωα";
  2. Μήπως γνωρίζετε κι άλλους επαγγελματίες που είναι "Αφανείς Ήρωες", ενώ υπάρχουν ποικίλες προοπτικές για τις Ικανότητες που κρύβουν μέσα τους;
  3. Μήπως θα θέλατε να "απογειώσετε" τις προοπτικές σας, με ένα ομαδικό - και δωρεάν - Σεμινάριο πάνω σε αυτό το θέμα;

    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου