Μικρομεσαίοι, Ήλθε η ..."Ώρα" σας!
...Όπως την περιμένατε δηλαδή, μετά από το προηγούμενο άρθρο της σειράς αυτής. Ήθελα βέβαια πιο έγκαιρα να δώσω την συνέχεια του άρθρου εκείνου, αλλά κάπου με το Πάσχα αργήσαμε να επανέλθουμε στην "τάξη". Τώρα όμως τα κεφάλια πάλι ...μέσα.
Αφορμή για το δεύτερο άρθρο μου έδωσαν τόσο εκείνος ο Μικρομεσαίος που προσπαθούσα να βοηθήσω, από το προηγούμενο άρθρο, όσο και άλλοι Μικροεπιχειρηματίες, που συναντώ παντού όπου πάω, είτε είμαι στην Αθήνα, είτε στην "άλλη" Ελλάδα. Στην Πάτρα μάλιστα, όπου πήγαμε για το Πάσχα, είδα κι εκεί την φυλή αυτή (δηλαδή των Μ. Μ. Επιχειρηματιών) να αντιστέκεται στην κρίση. Και όπως ξέρετε η Πάτρα βρίσκεται μόνιμα σε οικονομική κρίση εδώ και κάποια χρόνια, από τότε που άρχισαν να κλείνουν οι βιομηχανίες της.
Επόμενο είναι λοιπόν ότι στις παρέες που βρέθηκα εκεί, συνάντησα και γόνους οι οποίοι είχαν φύγει κάποτε για σπουδές στο εξωτερικό, όπου όμως έμειναν ώσπου έγιναν Επαγγελματίες και γύρισαν τώρα με τις οικογένειές τους - δυστυχώς μόνο - για το Πάσχα. Μίλησα ειδικά με έναν Έλληνα που είναι γιατρός εδώ και χρόνια στην Ιταλία - και χάρηκα που η Ιταλίδα σύζυγός του και τα 2 παιδιά τους μιλάνε και ...Ελληνικά. Τα βασικά που θυμάμαι από την συζήτηση μαζί του, είναι οι παρακάτω ...
Διαπιστώσεις για την Ιταλία:
Οι 2 Βασικοί Στόχοι κάθε Επιχείρησης
Δεν είναι λίγες οι φορές που οι Επιχειρήσεις κάθε είδους και μεγέθους έχουν προβλήματα με τον αριθμό των Πελατών τους. Δηλαδή, προσπαθούν να πετύχουν τους εξής δυο Στόχους...
Ώρα για ...Διαφημίσεις
Η μόνη Μέθοδος, που τους βοηθάει να πετύχουν αυτούς τους δυο Στόχους, ακούει στο όνομα ...Διαφήμιση!
Η "Kυρία" αυτή βέβαια μοιάζει με αυτήν που οι Αγγλοσάξονες αποκαλούν "Lady Luck" (Λαίδη Τύχη - Θεά Τύχη την λέμε εμείς οι Έλληνες, που ξέρουμε περισσότερα, μια και είναι "Θεϊκό" να έχεις την τύχη με το μέρος σου).
Είναι πολλά, πάρα πολλά τα είδη Διαφήμισης που υπάρχουν. Τόσο πολλά που δεν ξέρεις από πού να αρχίσεις και πού να τελειώσεις.
Δυστυχώς όμως οι περισσότεροι έχουν εγκλωβιστεί στους συνήθεις ...ύποπτους-ένοχους τρόπους (θα δείτε σε λίγο γιατί συμβαίνει αυτό), που έχουν δημιουργήσει γύρω από τις Επιχειρήσεις ένα "παραπέτασμα καπνού". Τόσο θολό είναι το τοπίο, ώστε πέρα από αυτό δεν μπορούν να δουν τίποτα άλλο.
Ο άνθρωπος χρησιμοποιεί πολλούς τρόπους Επικοινωνίας και από αυτούς έχουν δημιουργηθεί οι ...
Συνήθεις Τρόποι Διαφήμισης
Οι τρόποι αυτοί Διαφήμισης έχουν προέλθει μέσα από προσπάθειες χιλιάδων ετών από μαγαζιά και επιχειρήσεις κάθε είδους, μεγέθους, γεωγραφικού πλάτους, ιστορικής συγκυρίας, κλπ. Οι τρόποι αυτοί λοιπόν είναι ...
Καλά και γνωστά φαίνονται όλα αυτά τα είδη Διαφήμισης, αλλά δυστυχώς παρουσιάζουν ένα βασικό πρόβλημα:
Έξυπνοι Τρόποι Διαφήμισης
Οι τρόποι Έξυπνης Διαφήμισης έχουν δυο βασικές Ιδιότητες, με τις οποίες διαφέρουν από τους υπόλοιπους - κοινούς - τρόπους. Έτσι λοιπόν έχουμε τις παρακάτω ...
Ιδιότητες της Έξυπνης Διαφήμισης:
Όπως θα δείτε, δεν χρειάζεται να ξεμακρύνετε πολύ από αυτά που ξέρατε. Αυτό που αλλάζει όμως είναι ο τρόπος που χρησιμοποιείτε τα όποια Μέσα Διαφήμισης έχετε στην διάθεσή σας.
Τώρα, για να καταλάβετε τι μπορείτε να κάνετε, ας δούμε αμέσως κάποια ...
Παραδείγματα Έξυπνης Διαφήμισης
Ας ξεκινήσουμε με αυτά που ήδη ξέρετε, τα οποία όμως θα έχουν βασικές διαφορές από τον τρόπο που τα ξέρατε. Μπορεί να έχετε δει κάποια από αυτά που θα διαβάσετε, αλλά να μη δώσατε σημασία. Τώρα όμως θα δώσετε σημασία, γιατί στο τέλος μπορεί να πέσει ...διαγώνισμα! Αυτά που θα κάνετε λοιπόν είναι τα ακόλουθα...
Τα Διαφη-μυστικά Δώρα
Στο επόμενο άρθρο θα δούμε μερικούς πιο μαζικούς τρόπους Έξυπνης Διαφήμισης, όπου θα βάλετε κάποιους "Μαζικούς (ή όχι) Φορείς" να σας διαφημίσουν μαζικά - με την θέλησή τους και ...χωρίς πληρωμή! Το μαζικά βέβαια σημαίνει ότι θα σας φέρουν σε επαφή με πολλά άτομα ταυτόχρονα, από 10άδες μέχρι 100άδες ή και 1.000άδες!
Όρεξη να 'χετε!
Νομίζω πως ήλθε η ώρα για εκείνο το ...
...Όπως την περιμένατε δηλαδή, μετά από το προηγούμενο άρθρο της σειράς αυτής. Ήθελα βέβαια πιο έγκαιρα να δώσω την συνέχεια του άρθρου εκείνου, αλλά κάπου με το Πάσχα αργήσαμε να επανέλθουμε στην "τάξη". Τώρα όμως τα κεφάλια πάλι ...μέσα.
Αφορμή για το δεύτερο άρθρο μου έδωσαν τόσο εκείνος ο Μικρομεσαίος που προσπαθούσα να βοηθήσω, από το προηγούμενο άρθρο, όσο και άλλοι Μικροεπιχειρηματίες, που συναντώ παντού όπου πάω, είτε είμαι στην Αθήνα, είτε στην "άλλη" Ελλάδα. Στην Πάτρα μάλιστα, όπου πήγαμε για το Πάσχα, είδα κι εκεί την φυλή αυτή (δηλαδή των Μ. Μ. Επιχειρηματιών) να αντιστέκεται στην κρίση. Και όπως ξέρετε η Πάτρα βρίσκεται μόνιμα σε οικονομική κρίση εδώ και κάποια χρόνια, από τότε που άρχισαν να κλείνουν οι βιομηχανίες της.
Επόμενο είναι λοιπόν ότι στις παρέες που βρέθηκα εκεί, συνάντησα και γόνους οι οποίοι είχαν φύγει κάποτε για σπουδές στο εξωτερικό, όπου όμως έμειναν ώσπου έγιναν Επαγγελματίες και γύρισαν τώρα με τις οικογένειές τους - δυστυχώς μόνο - για το Πάσχα. Μίλησα ειδικά με έναν Έλληνα που είναι γιατρός εδώ και χρόνια στην Ιταλία - και χάρηκα που η Ιταλίδα σύζυγός του και τα 2 παιδιά τους μιλάνε και ...Ελληνικά. Τα βασικά που θυμάμαι από την συζήτηση μαζί του, είναι οι παρακάτω ...
Διαπιστώσεις για την Ιταλία:
- Επιχειρήσεις: Κλείνουν - αν και σε μικρότερο βαθμό από εδώ.
- Αρχικοί Μισθοί: Ξεκινούν κι εκεί από τα 500 Ευρώ.
- Ανεργεία: Υπάρχει κι εκεί το ίδιο - σχεδόν - πρόβλημα.
Οι 2 Βασικοί Στόχοι κάθε Επιχείρησης
Δεν είναι λίγες οι φορές που οι Επιχειρήσεις κάθε είδους και μεγέθους έχουν προβλήματα με τον αριθμό των Πελατών τους. Δηλαδή, προσπαθούν να πετύχουν τους εξής δυο Στόχους...
- Διατήρηση: Αφ' ενός να Διατηρήσουν τους Υπάρχοντες Πελάτες,
- Ανάπτυξη: Αφ' ετέρου να Αποκτήσουν κάποιους Νέους Πελάτες.
Ώρα για ...Διαφημίσεις
Η μόνη Μέθοδος, που τους βοηθάει να πετύχουν αυτούς τους δυο Στόχους, ακούει στο όνομα ...Διαφήμιση!
Η "Kυρία" αυτή βέβαια μοιάζει με αυτήν που οι Αγγλοσάξονες αποκαλούν "Lady Luck" (Λαίδη Τύχη - Θεά Τύχη την λέμε εμείς οι Έλληνες, που ξέρουμε περισσότερα, μια και είναι "Θεϊκό" να έχεις την τύχη με το μέρος σου).
Είναι πολλά, πάρα πολλά τα είδη Διαφήμισης που υπάρχουν. Τόσο πολλά που δεν ξέρεις από πού να αρχίσεις και πού να τελειώσεις.
Δυστυχώς όμως οι περισσότεροι έχουν εγκλωβιστεί στους συνήθεις ...ύποπτους-ένοχους τρόπους (θα δείτε σε λίγο γιατί συμβαίνει αυτό), που έχουν δημιουργήσει γύρω από τις Επιχειρήσεις ένα "παραπέτασμα καπνού". Τόσο θολό είναι το τοπίο, ώστε πέρα από αυτό δεν μπορούν να δουν τίποτα άλλο.
Ο άνθρωπος χρησιμοποιεί πολλούς τρόπους Επικοινωνίας και από αυτούς έχουν δημιουργηθεί οι ...
Συνήθεις Τρόποι Διαφήμισης
Οι τρόποι αυτοί Διαφήμισης έχουν προέλθει μέσα από προσπάθειες χιλιάδων ετών από μαγαζιά και επιχειρήσεις κάθε είδους, μεγέθους, γεωγραφικού πλάτους, ιστορικής συγκυρίας, κλπ. Οι τρόποι αυτοί λοιπόν είναι ...
- Ακουστικοί και Οπτικοί, κυρίως, αλλά και με ...
- Χρήση των λοιπών Αισθήσεων, όταν δοθεί η ευκαιρία.
- Έντυπες Διαφημίσεις: Εφημερίδες, Περιοδικά, Φυλλάδια, Επαγγελμ. Κάρτες, κλπ.
- Ηλεκτρονικές Διαφημίσεις: Τηλεόραση, Ραδιόφωνο, Τηλέφωνο, Διαδίκτυο, κλπ.
Καλά και γνωστά φαίνονται όλα αυτά τα είδη Διαφήμισης, αλλά δυστυχώς παρουσιάζουν ένα βασικό πρόβλημα:
- Κόστος: Απ' τη μια έχουν ένα Κόστος, που είναι συνήθως μεγάλο,
- Αποτέλεσμα: Απ' την άλλη δεν έχουν πάντα σίγουρο το Αποτέλεσμα.
Έξυπνοι Τρόποι Διαφήμισης
Οι τρόποι Έξυπνης Διαφήμισης έχουν δυο βασικές Ιδιότητες, με τις οποίες διαφέρουν από τους υπόλοιπους - κοινούς - τρόπους. Έτσι λοιπόν έχουμε τις παρακάτω ...
Ιδιότητες της Έξυπνης Διαφήμισης:
- Κόστος: Αφ' ενός έχουν Μηδαμινό Κόστος - ναι, σωστά διαβάσατε: Μηδαμινό Κόστος!
- Αποτέλεσμα: Αφ' ετέρου έχουν Αποτέλεσμα - πολύ πιο σίγουρο από τους Συμβατικούς τρόπους.
Όπως θα δείτε, δεν χρειάζεται να ξεμακρύνετε πολύ από αυτά που ξέρατε. Αυτό που αλλάζει όμως είναι ο τρόπος που χρησιμοποιείτε τα όποια Μέσα Διαφήμισης έχετε στην διάθεσή σας.
Τώρα, για να καταλάβετε τι μπορείτε να κάνετε, ας δούμε αμέσως κάποια ...
Παραδείγματα Έξυπνης Διαφήμισης
Ας ξεκινήσουμε με αυτά που ήδη ξέρετε, τα οποία όμως θα έχουν βασικές διαφορές από τον τρόπο που τα ξέρατε. Μπορεί να έχετε δει κάποια από αυτά που θα διαβάσετε, αλλά να μη δώσατε σημασία. Τώρα όμως θα δώσετε σημασία, γιατί στο τέλος μπορεί να πέσει ...διαγώνισμα! Αυτά που θα κάνετε λοιπόν είναι τα ακόλουθα...
- Κάρτες της Επιχείρησής σας, αλλά με 2 όψεις, ώστε να προσθέσετε στοιχεία που θα τους κάνουν να τις κρατήσουν, π.χ. τα εξής:
- Ημερολόγιο του Έτους, για να την κρατήσουν τουλάχιστον 1 έτος,
- Ή τον Χάρτη της Περιοχής, με ό,τι το σημαντικό υπάρχει γύρω από εσάς, για να τον συμβουλεύονται.
- Ημερολόγιο Τοίχου της Επιχείρησης, σε 1 σελίδα Α4 ή Α3, ή και Α5.
- Τι Προσφέρετε, σε περίληψη: Προϊόντα, Υπηρεσίες, αλλά και Προσφορές,
- Την Επιχείρησή σας, ηλεκτρονικά: Blog ή και Site , e-mail, Facebook, Twitter,
- Εικόνες και Διακόσμηση: Να τους θυμίζουν την Επιχείρηση και τα οφέλη γι' αυτούς!
Τα Διαφη-μυστικά Δώρα
Τώρα προχωράμε σε άγνωστο έδαφος - με βάρκα την ελπίδα για Κέρδος!
Θα πρέπει τώρα να σκεφθείτε και να βρείτε κάποια πράγματα για έξτρα Δώρα, τα οποία όμως, για να φέρουν το ποθητό αποτέλεσμα για την Επιχείρησή σας, θα πρέπει να έχουν κάποιες ιδιότητες. Τέτοιες ιδιότητες υπάρχουν πολλές, αλλά ας τις κατατάξουμε σε δυο επίπεδα. Ας ξεκινήσουμε λοιπόν με αυτές που λέμε ...
Βασικές Ιδιότητες των Διαφη-μυστικών Δώρων:
Θα πρέπει τώρα να σκεφθείτε και να βρείτε κάποια πράγματα για έξτρα Δώρα, τα οποία όμως, για να φέρουν το ποθητό αποτέλεσμα για την Επιχείρησή σας, θα πρέπει να έχουν κάποιες ιδιότητες. Τέτοιες ιδιότητες υπάρχουν πολλές, αλλά ας τις κατατάξουμε σε δυο επίπεδα. Ας ξεκινήσουμε λοιπόν με αυτές που λέμε ...
Βασικές Ιδιότητες των Διαφη-μυστικών Δώρων:
- Κόστος: Μηδαμινό - ή Μηδενικό Κόστος για εσάς,
- Αξία: Μεγάλη (συναισθηματική) Αξία για τους Πελάτες,
- Υπενθύμηση: Θα τους θυμίζουν την Επιχείρησή σας για να ξαναέλθουν, ...
- Επανάληψη: ...δημιουργώντας τελικά "ρεύμα" με Επαναλαμβανόμενες Πωλήσεις!
Το τι ακριβώς μπορεί να είναι αυτά, είναι ανάλογο με την Επιχείρηση και το ξέρει πολύ καλά ο καθένας από σας.
Συμβουλευτικά πάντως, καλό θα ήταν να έχει τις παρακάτω Ιδιότητες.
Ξέρω ότι σας έχω τρελάνει με αυτές τις "κυρίες" (δηλαδή τις Ιδιότητες), αλλά όποιος κάτσει, δουλέψει και βρει αυτά που ταιριάζουν στην περίπτωσή του, θα έχει το μεγαλύτερο όφελος! Ξέρω επίσης ότι στο Blog αυτό δεν χαρίζονται "Κάστανα", ειδικά στους λιγόψυχους, που τα θέλουν όλα έτοιμα. Χαρίζονται όμως - και μάλιστα απλόχερα - Ιδέες. Ιδέες που σας οδηγούν εκεί ακριβώς που θέλετε να πάτε. Όσοι το θέλετε αρκετά, θα πάτε.
Αυτό το υπόσχομαι!
Πάμε λοιπόν πίσω να δούμε ποιες είναι τώρα οι...
Πρόσθετες Ιδιότητες των Διαφη-μυστικών Δώρων:
Εκτός των παραπάνω Βασικών Ιδιοτήτων, τα Δώρα σας θα πρέπει να έχουν και τις παρακάτω Πρόσθετες Ιδιότητες, δηλαδή...
Εκτός των παραπάνω Βασικών Ιδιοτήτων, τα Δώρα σας θα πρέπει να έχουν και τις παρακάτω Πρόσθετες Ιδιότητες, δηλαδή...
- Αντι-γραφή: Να μην μπορούν να αντιγράφονται από τους Ανταγωνιστές σας,
- Απόκρυψη: Κατά προτίμηση, δεν θα πρέπει να φαίνονται καθόλου,
- Μορφή 1: Μπορεί να έχουν Υλική Μορφή, αλλά ...
- Μορφή 2: Καλύτερα θα ήταν να είναι σε μορφή ...Άϋλη!, δηλαδή ...
- Είδος: Να μη δίνετε κάτι στον Πελάτη, αλλά να κάνετε κάτι γι' αυτόν!
Τώρα, επειδή βλέπω στα Σεμινάρια ότι πολλοί μπερδεύεστε με την Υλική και την Άϋλη μορφή των Δώρων, θα ήθελα να το κάνω πιο απλό, διαχωρίζοντάς τα ως εξής:
- Σε Υλική Μορφή μπορεί να είναι κάτι που το φτιάχνετε (μόνο) εσείς, ή το βρίσκετε (μόνο) εσείς και το δίνετε.
- Σε Άϋλη Μορφή βέβαια μπορεί να είναι κάτι που δεν το δίνετε, αλλά όπως είπαμε το κάνετε, αλλά αν γίνεται να μπορείτε να το κάνετε μόνο εσείς!
Κανόνας Ιδιαιτερότητας των Υλικών ή Άϋλων Δώρων:
- Αυτό που θα προσφέρετε, ,δεν χρειάζεται να είναι κάτι το ιδιαίτερο ή εξεζητημένο.
- Αυτό που χρειάζεται όμως είναι να έχετε εσείς μια ιδιαίτερη Γνώση επί του Θέματος.
Επιτέλους πάμε να δούμε μερικά ...
Παραδείγματα Υλικών και Άϋλων Δώρων:
Παραδείγματα Υλικών και Άϋλων Δώρων:
- Υλικά Δώρα: Μια σειρά από ...οτιδήποτε φτιάχνετε, με βάση κάποιο Χόμπυ σας, όπως...
- Κάτι το οποίο σας παίρνει 1-5 λεπτά, στον ελεύθερο (πάντα) χρόνο σας, αλλά αρέσει σε πολλούς. Π.χ.:
- Βότσαλα ή Κογχύλια στα οποία ζωγραφίζετε, κλπ.
- Έντυπα, της μιας σελίδας: Γράφονται στον Υπολογιστή άπαξ και τυπώνονται όσες φορές θέλετε. Μπορείτε να γράψετε π.χ. τα εξής:
- Ποίηση, δική σας ή άλλων, που αρέσει,
- Λίστες με Κανόνες για κάποιο θέμα που γνωρίζετε και αρέσει, κλπ.
- Άϋλα Δώρα: Μια σειρά από Μικροϋπηρεσίες ελάχιστου χρόνου για σας, σε κάτι που ξέρετε. Π.χ. τα εξής ...
- Επίλυση Προβλημάτων τους, με καλή διάθεση και δυο καλές κουβέντες που θα πείτε,
- Ανταλλαγή πληροφοριών π.χ.για Συνταγές με τα τάδε τρόφιμα, από το τάδε χωριό,
- Συλλογή και Έκθεση με κάτι που αρέσει στο κοινό σας.
Αυτό σε καμία περίπτωση δεν χρειάζεται να είναι κάτι το ιδιαίτερο. Απλά να αρέσει.
Εφαρμογή Έξυπνης Διαφήμισης
Τώρα που είδαμε κάποιους από τους τρόπους που χρησιμοποιεί η Έξυπνη Διαφήμιση, καλό θα ήταν να δούμε με ποιον τρόπο "δένουν" όλα αυτά μεταξύ τους, για να έχουμε μια μεγιστοποίηση των αποτελεσμάτων.
Όλα αυτά που περιγράψαμε παραπάνω, καθώς και άλλα που θα δούμε στο επόμενο άρθρο, ανήκουν σε ένα Σύστημα και έχουν ένα Πρόγραμμα, με το οποίο θα πρέπει να εφαρμοστούν.
Ας δούμε λοιπόν ποιο είναι αυτό το ...
Σύστημα και Πρόγραμμα Εφαρμογής της Έξυπνης Διαφήμισης
Εφαρμογή Έξυπνης Διαφήμισης
Τώρα που είδαμε κάποιους από τους τρόπους που χρησιμοποιεί η Έξυπνη Διαφήμιση, καλό θα ήταν να δούμε με ποιον τρόπο "δένουν" όλα αυτά μεταξύ τους, για να έχουμε μια μεγιστοποίηση των αποτελεσμάτων.
Όλα αυτά που περιγράψαμε παραπάνω, καθώς και άλλα που θα δούμε στο επόμενο άρθρο, ανήκουν σε ένα Σύστημα και έχουν ένα Πρόγραμμα, με το οποίο θα πρέπει να εφαρμοστούν.
Ας δούμε λοιπόν ποιο είναι αυτό το ...
Σύστημα και Πρόγραμμα Εφαρμογής της Έξυπνης Διαφήμισης
- Σε κάθε Πελάτη θα δίνετε από ένα έξτρα Δώρο, το οποίο θα ανήκει σε μια Σειρά, ώστε...
- Να θέλουν να ξαναέλθουν, για να πάρουν και άλλα - φυσικά αγοράζοντας κάθε φορά κάτι!
- Σε κάθε Πελάτη, θα δίνετε από 1 έως 5 Κάρτες σας:
- Ανάλογα με την Ικανοποίηση που αισθάνεται και τον Αριθμό Ατόμων που γνωρίζει.
- Θα δίνετε επίσης το Ημερολόγιο Τοίχου της Επιχείρησής σας:
- Τόσο στην πρώτη Αγορά κάθε νέου Πελάτη, όσο βέβαια και σε κάθε νέο Έτος.
- Πείτε τους τέλος ότι αν μπουν στο Blog ή Site που έχετε και συμπληρώσουν την Αίτηση που θα βρουν εκεί, θα έχουν ένα ακόμη Δώρο.
- Έτσι θα μάθουν να μπαίνουν και να βλέπουν τις εποχιακές Προσφορές σας.
- Και έτσι επίσης θα κρατάτε Λίστα με τα στοιχεία τους για όποια Πληροφόρηση θα θέλετε να τους στείλετε στο μέλλον.
Στο επόμενο άρθρο θα δούμε μερικούς πιο μαζικούς τρόπους Έξυπνης Διαφήμισης, όπου θα βάλετε κάποιους "Μαζικούς (ή όχι) Φορείς" να σας διαφημίσουν μαζικά - με την θέλησή τους και ...χωρίς πληρωμή! Το μαζικά βέβαια σημαίνει ότι θα σας φέρουν σε επαφή με πολλά άτομα ταυτόχρονα, από 10άδες μέχρι 100άδες ή και 1.000άδες!
Όρεξη να 'χετε!
Νομίζω πως ήλθε η ώρα για εκείνο το ...
Διαγώνισμα!
Δεν ξέρω κατά πόσο έχετε προετοιμαστεί, εννοώ ψυχολογικά, αλλά τώρα ήλθε η ώρα να "μιλήσετε" εσείς:
- Βγάλτε μια κόλλα χαρτί και κάνετε μια ή δυο Ερωτήσεις με τα ακόλουθα:
- Γράψτε ότι δεν καταλάβατε σε αυτό το άρθρο και θα θέλατε διευκρινήσεις.
- Ζητείστε κάτι πρόσθετο που θα θέλατε να δείτε σε αυτό το άρθρο, για την Επιχείρησή σας.
- Ακολούθως γράψτε αυτές τις Ερωτήσεις στον χώρο που βρίσκεται κάτω από το άρθρο και έχει την επικεφαλίδα "Δημοσίευση σχολίου".
- Αυτό ήταν όλο! Τελειώσατε.
Εύκολο, έτσι;
Τεχνικές από το Πλήρες Σεμινάριο
- Πώς θα Διατηρήσετε τους Παλαιούς Πελάτες
- Πώς θα πετύχετε Επαναλαμβανόμενες Πωλήσεις
- Πώς θα πετύχετε Αύξηση Τζίρου για κάθε Πελάτη
- Πώς οι Παλαιοί Πελάτες θα σας φέρνουν Καινούριους
- Πώς θα έχετε όφελος και από τους ...Ανταγωνιστές σας
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφή