ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ - ή Δημιουγούνται!

Πιστέψτε στην ΕΛΛΑΔΑ - γιατί έχει Αστήρευτες Πηγές.
Πιστέψτε στους ΕΛΛΗΝΕΣ - γιατί έχουν Απίστευτες Ικανότητες!
Ακολουθείστε το ΑΣΤΕΡΙ σας - αφού μάθετε Πώς να το Δημιουργείτε!
Βρείτε τις Δουλειές που Υπάρχουν, ή Δημιουργείστε τις, ...ακόμη και μέσα στην Κρίση - αφού μπορείτε με τα ΔΩΡΕΑΝ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ (κάντε Κλικ)!

Βρείτε εδώ την ΓΝΩΣΗ και ΕΜΠΕΙΡΙΑ που χρειάζεστε, δωσμένες όπου πρέπει σοβαρά, αλλά και όπου πρέπει με Χιούμορ, για:
* ΕΥΡΕΣΗ Εργασίας: Κανάλια Αναζήτησης, Βιογραφικό, Συνέντευξη, Πρόσληψη

* ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ Δικής σας Δουλειάς: Τρόποι Εύρεσης Επιχειρηματικών Ιδεων, Αποδοτικοί Συνδυασμοί, κλπ.
* ΒΕΛΤΙΩΣΗ Εργασίας: Διατήρηση Θέσης, Αύξηση και Προαγωγή
* ΒΕΛΤΙΩΣΗ Αυτοαπασχόλησης ή Μ.Μ. Επιχείρησης: Αποδοτικοί Τρόποι Διαφήμισης και Marketing με Μηδαμινό ή Μηδενικό Κόστος

* ΤΥΧΕΡΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ: Στατιστικές, Συστήματα, Στρατηγικές (κυρίως για το Τζόκερ, αλλά με Εφαρμογές και για άλλα Τυχερά Παιχνδια).

Ελάτε στην Άκρη, τους εί
πε. Είπαν: Φοβόμαστε. Ελάτε στην Άκρη, τους είπε. Ήλθαν. Τους Έσπρωξε και ...ΠΕΤΑΞΑΝ!
(Τους είχε δημιουργήσει Φτερά, αλλά αυτοί δεν το είχαν πιστέψει - ακόμα!)
Come to the edge, he said. They said: We are afraid. Come to the edge, he said. They came. He pushed them and they ...FLEW!
Guillaume Apollinaire

Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2011

Η Σπορά του Χρήματος 2: Τα Παιδία Παίζει και ...Χρήμα Βγάζει

Τι είναι η Σπορά του Χρήματος - για Παιδιά
2 Κανόνες για Δουλειά με το Μυαλό
Πώς Βγάζουν Λεφτά τα Παιδιά σε άλλες Δυτικές Χώρες 

Προκαταρκτικοί Τρόποι Απόκτησης Χρημάτων για Παιδιά
  1. Να βοηθάω τη μαμά στις δουλειές του Σπιτιού,
  2. Να βοηθάω το μπαμπά στο πλύσιμο του Αυτοκινήτου, κλπ.
  3. Να βοηθάω με τα Ψώνια και τις άλλες εξωτερικές Δουλειές, κλπ.
     4.  Θα μπαίνει 1 Ευρώ στον Κουμπαρά (μπροστά μου!) ...
        *  Για κάθε Άριστα ή 10 που θα παίρνω σε κάποιο Μάθημα

ΜΑΧ-Π: Μέθοδοι Απόκτησης Χρήματος για Παιδιά
          Προκαταρκτικές Μέθοδοι
          Οι Παλιοί Λογαριασμοί
          Οι 3εις Βασικές ΜΑΧ για Παιδιά
  • 1η Μέθοδος: Οι Βαθμοί του Σχολείου 
    • Ο πιο Έξυπνος Τρόπος να Βγάζεις Λεφτά 

  • 2η (και καλύτερη) Μέθοδος: Είμαι ...Επαγγελματίας 
    • Παραδείγματα Προσπάθειας για ..."Επαγγελματίες" 
    • Τι Σημαίνει "Να Είμαι Επαγγελματίας"
  • 3η (και ανώτερη) Μέθοδος: Οι Δουλειές του Μπαμπά
    • Λεφτά από Ιδέες μου

Τι είναι η Σπορά του Χρήματος - για Παιδιά

Θα πρέπει να εξηγήσουμε εδώ ότι Σπορά του Χρήματος είναι και η προετοιμασία των παιδιών για το οικονομικό τους μέλλον.

Η Σπορά του Χρήματος - για Παιδιά
Σπέρνουμε εμείς σήμερα
για να Θερίσει το Παιδί αύριο!

Αυτό βέβαια απαιτεί μια εκπαίδευση στα οικονομικά θέματα, ειδικά εκείνα  που αφορούν την "τσέπη" μας. Για την ακρίβεια βέβαια, τώρα σαν παιδιά, θα έλεγα την τσέπη τους και τον κουμπαρά τους, ώστε όταν μεγαλώσουν, να ξέρουν πως να έχουν αρκετά χρήματα, τόσο στην τσέπη τους, όσο και στην τράπεζα και αλλού. Και προπαντός, πώς να τα διαχειρίζονται!

Να 'μαι πάλι κι Εγώωωω!

Κατ' αρχάς θα ήθελα να σας πω ότι αν θέλετε να δείτε τις δικές μου αναρτήσεις, πηγαίνετε στην αριστερή στήλη της αρχικής σελίδας, στις "ΚΑΤΗΓΟΡΊΕΣ" και κάντε ένα Κλικ στα "ΠΑΙΔΙΚΑ: ΜΑΡ-ΑΝ". Αυτή εδώ είναι η τρίτη ανάρτηση που είναι από εμένα για τους μικρούς φίλους  αυτού του Blog. Όπως θα έχετε δει, σε όλες τις αναρτήσεις μου ασχολούμαι με πράγματα που μπορούμε να κάνουμε εμείς τα παιδιά για να βοηθήσουμε τον εαυτό μας ή την οικογένειά μας - στον οικονομικό τομέα, στο σχολείο, ή αλλού.

Σε προηγούμενο άρθρο (ανάρτηση) του Blog αυτού είδατε ότι επιτέλους θα μπορέσω σύντομα να περιγράψω τις Μεθόδους που σκέφτηκα σταδιακά και χρησιμοποιώ εδώ και  μερικά χρόνια, για να κερδίζω χρήματα. - αυτό δηλαδή που λέμε "χαρτζιλίκι". Όχι όμως σαν "δωράκια", αλλά επάξια. προσφέροντας  δηλαδή κι εγώ κάτι. Και θα πρέπει να πω βέβαια, ότι αυτό το κάτι  δεν γίνεται με το να κάνω κάτι, προσπαθώντας δηλαδή απλά με κάποια φυσική προσπάθεια, αλλά κυρίως - ή πρώτα - με διανοητικό, δηλαδή χρησιμοποιώντας το μυαλό. Ο μπαμπάς άλλωστε μου έχει ξεκαθαρίσει ότι υπάρχουν ...

2 Κανόνες για Δουλειά με το Μυαλό:
  • Πρώτα δούλεψε Έξυπνα και μετά - αν χρειαστεί - δούλεψε Σκληρά!
  • Όπου συναντάς Κόπο, βρες καλύτερο Τρόπο!

Πώς Βγάζουν Λεφτά τα Παιδιά σε άλλες Δυτικές Χώρες

Πρώτα κοίταξα για ιδέες στο Διαδίκτυο. Αλλά απ' όσες δουλειές είδα να κάνουν τα παιδιά στην Αμερική (και φαντάζομαι και αλλού), δεν μου άρεσε καμία. Αυτές λοιπόν ήταν δουλειές όπως:
  • Να πλένουν Αυτοκίνητα, 
  • Να μοιράζουν Εφημερίδες,
  • Να φροντίζουν τα Pets (Ζώα) της γειτονιάς, κλπ.
Αν λοιπόν περιμένετε να σας πω ότι θα πάρω λεφτά με το να πλύνω το αυτοκίνητο του μπαμπά, έχετε ...χάσει! Αν πάω βέβαια να βοηθήσω το μπαμπά - ή τη μαμά - για το πλύσιμο του αυτοκινήτου, θα έχω οφέλη, αλλά διαφορετικού είδους, όπως μια έξοδο σε καφετέρια, κλπ. Για να δω όμως χρήμα να μπαίνει στον κουμπαρά μου, θα πρέπει να χρησιμοποιήσω κάποιες άλλες μεθόδους, πιο αποτελεσματικές, άμεσες και γρήγορες. Αυτές οι μέθοδοι λοιπόν,  είναι αυτές που λέμε (οι)  ΜΑΧ για Παιδιά, ή ΜΑΧ-Π.
Τι είναι αυτές; Ξέρω ότι τις περιμένατε πολύ καιρό, γι' αυτό και θα αρχίσω να τις περιγράφω τώρα αμέσως, όσω μπορώ πιο καλά.

ΜΑΧ-Π: Μέθοδοι Απόκτησης Χρήματος  για Παιδιά

Θα πρέπει να σας προειδοποιήσω ότι στο σχολείο δεν είμαι και ...η πρώτη μαθήτρια της τάξης (6η Δημοτικού). Αλλά  βέβαια ένα μέσο όρο 9 τον καταφέρνω. Αυτό που μου αρέσει όμως - με τρελαίνει κυριολεκτικά - είναι να ...κατεβάζω ιδέες που (φαινομενικά) δεν υπήρχαν, ή τουλάχιστον δεν τις ήξερα εγώ και τα παιδιά της παρέας μου. Αυτό με τις ιδέες είναι κάτι που το πήρα από το μπαμπά. Αυτές τις ιδέες για να  βγάζω χρήματα λοιπόν, θα σας τις περιγράψω σε λίγο. Πρώτα όμως θα πρέπει να σας πω ότι αρχικά δοκίμασα κάτι άλλο, κάτι παραπλήσιο με τα παραπάνω από το διαδίκτυο (μπλιάχ!).

Προκαταρκτικές  Μέθοδοι Απόκτησης Χρημάτων για Παιδιά: 
  • Να βοηθάω τη μαμά στις δουλειές του Σπιτιού,
  • Να βοηθάω το μπαμπά στο πλύσιμο του Αυτοκινήτου, κλπ.
  • Να βοηθάω με τα Ψώνια και τις άλλες εξωτερικές Δουλειές και άλλα.
Ε, λοιπόν σας πληροφορώ ότι τίποτα από αυτά δεν έπιασε! Όλα θεωρήθηκαν λίγο-πολύ ...αυτονόητα για την ηλικία μου καθώς "μεγαλώνω".

Οι Παλιοί Λογαριασμοί ...

Εδώ θα πρέπει να πω ότι είχαμε παρατηρήσει και υπολογίσει από χρόνια, πως κάθε μήνα ξοδεύω κάποιο ποσό για μικρά και χαζά πράγματα, από αυτά που ζητούν όλα τα παιδιά. Βέβαια αυτό το ποσό διαφέρει από τον ένα μήνα στον άλλο και από τη μια οικογένεια στην άλλη. Είχα δει  επίσης ότι με τα χρόνια οι γονείς μου προσπαθούσαν να περιορίσουν την διάθεσή μου για νέα πράγματα  - όπως άλλωστε όλοι οι γονείς. Αυτό δεν μου άρεσε καθόλου! Κάθισα λοιπόν και σκέφτηκα τι θα μπορούσα να κάνω για να μην ελαττωθεί αυτό το ποσό των χρημάτων - και αν γίνεται μάλιστα να αυξηθεί!
Και η σκέψη με οδήγησε σε κάποιες λύσεις πιο έξυπνες από τις προηγούμενες. Οι  πιο βασικές από αυτές είναι οι 3εις που ακολουθούν...

Οι 3εις Βασικές ΜΑΧ για Παιδιά

  • 1η Μέθοδος: Οι Βαθμοί του Σχολείου
  • 2η Μέθοδος: Πώς να είμαι ...Επαγγελματίας
  • 3η Μέθοδος: Οι Προτάσεις μου για τις Δουλειές του Μπαμπά

ΜΑΧ-Π1: Οι Βαθμοί του Σχολείου

Έτσι λοιπόν σκέφτηκα να βάλω σε χρήση τα ..."Μεγάλα Μέσα". Ποια είναι αυτά; Σκέφτηκα ότι θα πρέπει να δουλέψω πρώτα Έξυπνα και ύστερα Σκληρά.
Έτσι λοιπόν κατέληξα στο συμπέρασμα ότι ... 

Ο πιο Έξυπνος Τρόπος να Βγάζεις Λεφτά ...

Είναι να Πληρώνεσαι  για κάτι που ήδη Κάνεις! ...
Αλλά να δείξεις ότι το κάνεις Καλύτερα!

Σκέφτηκα λοιπόν ότι αν μπορούσα να τους πείσω γι' αυτό, ...την έκανα λαχείο!
Τι μπορεί να είναι αυτό; Μα, πρώτ' απ' όλα τα Μαθήματά μου - μέσα και έξω από το σχολείο!


Μετά λοιπόν από ...διαπραγματεύσεις, καταλήξαμε στην παρακάτω Μέθοδο:
  •   Θα μπαίνει 1 Ευρώ στον Κουμπαρά (μπροστά μου!) ...
            *   Για κάθε Άριστα ή 10 που θα παίρνω σε κάποιο Μάθημα! 


Αυτή λοιπόν ήταν η πρώτη σημαντική Μέθοδος που χρησιμοποιώ. Μη βιάζεστε να ... πανηγυρίσετε,  γιατί υπάρχουν κι άλλες ...


ΜΑΧ-Π2: Να Είμαι Επαγγελματίας!
 
Μετά από αυτό το βήμα λοιπόν ακολούθησαν και άλλα, που ήταν καλύτερα και πιο μεγάλα, όπως τα ανέφερα παραπάνω και τα περιγράφω παρακάτω.

Υπάρχουν περιπτώσεις, π.χ. όταν μαθαίνω καινούρια πράγματα, όπου θα πρέπει να ρωτήσω πώς γίνεται κάτι.

Προκαταρκτικές Προσπάθειες σαν  ..."Επαγγελματίας" 

Πριν 3 εβδομάδες λοιπόν προσπάθησα να κάνω τηγανίτες. Και απέτυχα. Το έβαλα κάτω; Όχι. Προσπάθησα ξανά, ρωτώντας για τα λάθη που έκανα και έτσι έμαθα και ξέρω πλέον να κάνω όχι μόνο τηγανίτες, αλλά και κρέπες. Ακόμη και Κέικ Σοκολάτας έκανα, αν και με μια φίλη μου, το οποίο όμως άρεσε και στην θεία μου, που ξέρει από γλυκά!

 Τι Σημαίνει λοιπόν "Να Είμαι Επαγγελματίας" 

Σημαίνει πως όταν σκέφτομαι να κάνω κάτι για το σπίτι, ή αυτά που θέλω να κάνω για μένα, θα πρέπει να ενεργώ σαν Επαγγελματίας, δηλαδή σαν κάποιον που ξέρει τι πρέπει να κάνει και πώς να το κάνει - ή τουλάχιστον να ρωτήσει μέχρι να το μάθει.
Όταν αναλάβω λοιπόν να κάνω κάτι, θα πρέπει να το κάνω υπεύθυνα, μόνη μου και όχι ρωτώντας ξανά και ξανά για το πώς θα ξεκινήσω, πώς θα συνεχίσω και πώς θα τελειώσω.
Το να φέρομαι λοιπόν σαν Επαγγελματίας, για μένα βασικά σημαίνει τα εξής:
  • Να επιμένω και να ρωτάω μέχρι να μάθω κάτι καλά,
  • Αφού το μάθω, να το κάνω σωστά, χωρίς να απασχολώ άλλους!
Τώρα, αν ξεχάσω και κάτι, ...παιδί είμαι και θα ξαναρωτήσω, δεν χάλασε ο κόσμος!

Αυτή λοιπόν ήταν η δεύτερη σημαντική Μέθοδος που έμαθα να εφαρμόζω. Και, να σας πω κάτι; Αυτή την εφαρμόζω γιατί μου αρέσει, ανεξάρτητα αν θα ...πέσει κάποιο ρευστό στον κουμπαρά ή όχι! Μου αρέσει, γιατί την εφαρμόζω κάνοντας αυτά που μου αρέσουν.

ΜΑΧ-Π3:  Προτάσεις για Δουλειές του Μπαμπά 

Εδώ είναι η πραγματική διασκέδαση. Διότι με την Μέθοδο που θα σας εξηγήσω τώρα, μπορούμε εμείς τα παιδιά να επεκτείνουμε τις δυνατότητές μας κατά πολύ, αρκεί να δίνουμε Ιδέες στους γονείς μας και, αργά ή γρήγορα,  ...κάποιες θα "πιάσουν".

 Λεφτά από Ιδέες μου:

Όταν δεν μπορείς να βγάλεις Εσύ Λεφτά, 
τότε δημιουργείς Ιδέες με τις οποίες 
μπορούν να τα βγάλουν άλλοι! 

Κάποια στιγμή έγινε η αρχή και από κει και μετά, όλα ήλθαν μόνα τους. Κάποτε, που είχα πάει σε ένα σεμινάριο του μπαμπά, μου ήλθε μια ιδέα για το πώς να το βελτιώσει ώστε να βοηθήσει περισσότερο κόσμο. Όταν του το είπα, του άρεσε τόσο πολύ που μου έκανε ένα δωράκι. Όταν του είπα και μια δεύτερη ιδέα μου, με ρώτησε τι δωράκι ήθελα να μου κάνει, αλλά του είπα ότι αντί για δώρο, καλύτερα να βάλει τα χρήματα στον κουμπαρά μου!
Αυτό ήταν - και ήταν μόνο ή αρχή. Από τότε άρχισα να βρίσκω διάφορους τρόπους για την γενικότερη βελτίωση των οικονομικών της οικογένειας. Τέτοιοι τρόποι είναι οι εξής:
  • Να ελαττωθούν τα Έξοδα για το σπίτι, 
  • Να κάνουμε πιο "πράσινη" ζωή γενικώς,
  • Να αυξηθούν τα Έσοδα, δηλαδή κυρίως ...
    • Να βελτιωθούν αυτά που κάνει ο μπαμπάς 
     ....και βέβαια να βρίσκω τρόπους με τους οποίους ...
  • Να κερδίζω μέρος από αυτά τα χρήματα για τον κουμπαρά μου!
Ο μπαμπάς βέβαια, είτε ξέρει ήδη αυτά που του λέω, είτε όχι, κάνει πως τα ακούει για πρώτη φορά, έτσι για να συνεχίσω να ...κατεβάζω ιδέες! Και βέβαια, έτσι κερδίζουμε και οι δύο.

Αυτή λοιπόν ήταν η τρίτη και πιο σημαντική Μέθοδος που ανακάλυψα και εφαρμόζω.

Και πάλι σας θυμίζω ότι αν θέλετε να δείτε τις δικές μου αναρτήσεις, πηγαίνετε στις "ΚΑΤΗΓΟΡΊΕΣ" (στα αριστερά της αρχικής σελίδας) και κάντε Κλικ στα "ΠΑΙΔΙΑ-ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ" και "ΠΑΙΔΙΑ-ΒΕΛΤΙΩΣΗ". Μέχρι στιγμής οι δικές μου αναρτήσεις είναι τρεις.


Μελλοντικό Υστερόγραφο:
Αυτό το άρθρο γράφτηκε στις 11-11-11 (δηλαδή 11 Νοεμβρίου του 2011) . Πολύ συμμετρική ημερομηνία: 3εις φορές το 11, το οποίο είναι ο πρώτος διψήφιος  "Πρώτος" αριθμός, με ιδιότητες φοβερές, όπως λέει ο μπαμπάς όταν μιλάει για το Τζόκερ και τα άλλα Τυ-Παι, αλλά εγώ αυτά - ακόμη - δεν τα καταλαβαίνω.
Τέλος πάντων, στις αρχές Μαΐου του 2012 είχα μια συζήτηση με το μπαμπά, όπου μου έλεγε πάλι για τα 4 Επίπεδα που έχει η Απασχόληση, δηλαδή:
  1. Ετερο-απασχολούμενοι: Αυτοί που είναι Εργαζόμενοι κάπου
  2. Αυτο-απασχολούμενοι: Αυτοί που έχουν μια Δουλειά Δική τους
  3. Επιχειρηματίες:  Αυτοί που έχουν μια δική τους Επιχείρηση και έχουν Υπαλλήλους
  4. Επενδυτές: Αυτοί που κερδίζουν λεφτά από την περιουσία που έχουν, ή επενδύουν στην Περιουσία, τις Επιχειρήσεις, ή τα Προϊόντα των άλλων.
Καθώς λοιπόν μου τα έλεγε αυτά, εγώ, συνηθισμένη από τα παραμύθια τύπου "Μόγλι" ή τους Πιγκουίνους που χορεύουν, κατέστρωνα στο μυαλό μου μια ιστορία με ...ζώα, που να είχαν όλες αυτές τις θέσεις και τα επαγγέλματα. Έτσι λοιπόν, εκείνος πήρε την ιδέα και άρχισε να την κάνει ...βιβλίο. Περισσότερα δεν μπορώ να πω, γιατί υπάρχει και το ...copyright!
Υπομονή μέχρι να το τελειώσει το βιβλίο και να βρει τον κατάλληλο εκδότη.


ΤΑ ΔΩΡΕΆΝ ΣΕΜΙΝΆΡΙΑ ΑΠΑΣΧΌΛΗΣΗΣ:
Με ένα απλό τηλεφώνημα, ο Κύρος Αϊβάζης μπορεί να έλθει για τα Δωρεάν Σεμινάρια σε όποιον Φορέα το ζητήσει. Π.χ.
* Δήμοι, Ενορίες, Σύλλογοι, Σχολές, κλπ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου