Αφορμή γι' αυτό που ακολουθεί μου έδωσαν φίλοι Καταστηματάρχες ή Μικρομεσαίοι, καθώς και Σύλλογοι, όπως οι "Μαμάδες στο Δρόμο" από το Facebook.
Αλλά βέβαια, σε όποιον άλλο χώρο κι αν ανήκετε, μπορείτε να αυξήσετε την συμμετοχή του κόσμου αν εφαρμόσετε τις Ιδέες που δίνονται παρακάτω.
Και μη ξεχνάτε ότι αποτελεσματική διαφήμιση δεν είναι πάντα η ακριβή διαφήμιση!
1.- Ζητείστε από τους ήδη μετέχοντες να φέρουν φίλους και γνωστούς. Αυτό μπορεί να γίνει πιο εύκολα όταν έχετε Εκδηλώσεις μέσα και έξω από την Επιχείρηση ή τον σύλλογο.
2.- Ελάτε σε επαφή με μαζικούς φορείς, όπως Σχολεία και Σχολές, Συλλόγους, Ενορίες, κλπ.
3.- Ζητείστε από ικανοποιημένα Άτομα και Πελάτες, ή μη μέλη του συλλόγου σας να (σας) στείλουν νέα Υποψήφια Μέλη.
4.- Βάλτε Αφίσες σε μαζικούς χώρους, π.χ. σε Γυμναστήρια, σε άλλες Κοινωνικές Εκδηλώσεις, κλπ. όπου συχνάζουν άτομα υποψήφια για Πελάτες ή Εθελοντές σας.
5.- Λάβετε μέρος σαν Σύλλογος ή Επιχείρηση σε Μαζικές Εκδηλώσεις, Γιορτές κλπ.
6.- Κάνετε Ομιλίες σαν Guest Speaker σε εκδηλώσεις (άλλων) Συλλόγων. Αυτό μπορεί να γίνει από πολλά Στελέχη και όχι μόνο από τον υπεύθυνο της Επιχείρησης σας ή του Συλλόγου. Ο καθένας φυσικά σε κάποιο κοινωνικό χώρο σχετικό με εσάς, ώστε να υπάρχει μεγαλύτερη απήχηση.
7.- Βρείτε για ποιους Λόγους και για ποια πιθανά Οφέλη θα ήθελε να έλθει στην Επιχείρηση ή στον Σύλλογό σας κάθε Κοινωνική Ομάδα. Αν δεν ξέρετε αρκετά, απλά ρωτήστε τα υπαρκτά Μέλη σας ή Πελάτες για τους δικούς τους λόγους, με ένα έξυπνο Ερωτηματολόγιο.
8.- Συγκεντρώστε και προβάλλετε τους λόγους και τα οφέλη σε Αφίσες (απλές σελ. Α4 στον Εκτυπωτή σας), ειδικά όταν συμμετέχετε σε Εκδηλώσεις άλλων.
9.- Βρείτε φιλικές Εφημερίδες και Ραδιοφωνικούς Σταθμούς στον τοπικό ή ευρύτερο χώρο σας και ζητήστε τους να πάρουν Συνέντευξη από εσάς ή σημαίνοντα στελέχη του Συλλόγου σας. Εκεί βέβαια θα προβάλλονται τα παραπάνω οφέλη - ειδικά αυτά που έκαναν εκείνο το άτομο να έλθει στην Επιχείρηση ή στον σύλλογο.
10.- Κάνετε επεμβάσεις με μηνύματα σε Εφημερίδες, Ραδιόφωνο, κλπ. για να πείτε τη γνώμη σας σε σχετικά με εσάς θέματα, ή και ευρύτερα, με κέντρο την φιλοσοφία της Επιχείρησης ή του Συλλόγου.
11.- Ξεκινήστε μια στήλη σε Εφημερίδα, βελτιώστε την και αν χρειαστεί πολλαπλασιάστε αυτό με άλλες Εφημερίδες, από άλλα στελέχη σας.
12.- Βάλτε Αφισούλες (2 ή 4 ανά σελ. Α4) σε Πίνακες Ανακοινώσεων σε Συλλόγους, Ενορίες, κλπ.
13.- Δείτε τι κάνουν άλλες Επιχειρήσεις ή άλλοι Σύλλογοι για Αύξηση των Πελατών ή Μελών τους και κάνετε το ίδιο.
14.- Ζητείστε από τους Πελάτες ή τα Μέλη σας να κάνουν στον χώρο τους την προεργασία που χρειάζεται για να πάει μετά κάποιο Στέλεχός σας ή εσείς να κάνετε μια Ομιλία. Η Ομιλία αυτή μπορεί να είναι σε παρεμφερές ή σε άσχετο θέμα - αρκεί να υπάρχει όφελος για το ακροατήριο.
15.- Αν δεν έχετε άλλο θέμα, μπορείτε να καλέσετε εμένα να μιλήσω για την Εύρεση Εργασίας και την Δημιουργία Αυτο-απασχόλησης, όπου φυσικά εσείς και ο σύλλογός σας θα παίζετε τον ρόλο του "σπόνσορα" - και θα έχετε την ανάλογη προβολή στο ακροατήριο.
Και μη ξεχνάτε ότι αποτελεσματική διαφήμιση δεν είναι πάντα η ακριβή διαφήμιση!
1.- Ζητείστε από τους ήδη μετέχοντες να φέρουν φίλους και γνωστούς. Αυτό μπορεί να γίνει πιο εύκολα όταν έχετε Εκδηλώσεις μέσα και έξω από την Επιχείρηση ή τον σύλλογο.
2.- Ελάτε σε επαφή με μαζικούς φορείς, όπως Σχολεία και Σχολές, Συλλόγους, Ενορίες, κλπ.
3.- Ζητείστε από ικανοποιημένα Άτομα και Πελάτες, ή μη μέλη του συλλόγου σας να (σας) στείλουν νέα Υποψήφια Μέλη.
4.- Βάλτε Αφίσες σε μαζικούς χώρους, π.χ. σε Γυμναστήρια, σε άλλες Κοινωνικές Εκδηλώσεις, κλπ. όπου συχνάζουν άτομα υποψήφια για Πελάτες ή Εθελοντές σας.
5.- Λάβετε μέρος σαν Σύλλογος ή Επιχείρηση σε Μαζικές Εκδηλώσεις, Γιορτές κλπ.
6.- Κάνετε Ομιλίες σαν Guest Speaker σε εκδηλώσεις (άλλων) Συλλόγων. Αυτό μπορεί να γίνει από πολλά Στελέχη και όχι μόνο από τον υπεύθυνο της Επιχείρησης σας ή του Συλλόγου. Ο καθένας φυσικά σε κάποιο κοινωνικό χώρο σχετικό με εσάς, ώστε να υπάρχει μεγαλύτερη απήχηση.
7.- Βρείτε για ποιους Λόγους και για ποια πιθανά Οφέλη θα ήθελε να έλθει στην Επιχείρηση ή στον Σύλλογό σας κάθε Κοινωνική Ομάδα. Αν δεν ξέρετε αρκετά, απλά ρωτήστε τα υπαρκτά Μέλη σας ή Πελάτες για τους δικούς τους λόγους, με ένα έξυπνο Ερωτηματολόγιο.
8.- Συγκεντρώστε και προβάλλετε τους λόγους και τα οφέλη σε Αφίσες (απλές σελ. Α4 στον Εκτυπωτή σας), ειδικά όταν συμμετέχετε σε Εκδηλώσεις άλλων.
9.- Βρείτε φιλικές Εφημερίδες και Ραδιοφωνικούς Σταθμούς στον τοπικό ή ευρύτερο χώρο σας και ζητήστε τους να πάρουν Συνέντευξη από εσάς ή σημαίνοντα στελέχη του Συλλόγου σας. Εκεί βέβαια θα προβάλλονται τα παραπάνω οφέλη - ειδικά αυτά που έκαναν εκείνο το άτομο να έλθει στην Επιχείρηση ή στον σύλλογο.
10.- Κάνετε επεμβάσεις με μηνύματα σε Εφημερίδες, Ραδιόφωνο, κλπ. για να πείτε τη γνώμη σας σε σχετικά με εσάς θέματα, ή και ευρύτερα, με κέντρο την φιλοσοφία της Επιχείρησης ή του Συλλόγου.
11.- Ξεκινήστε μια στήλη σε Εφημερίδα, βελτιώστε την και αν χρειαστεί πολλαπλασιάστε αυτό με άλλες Εφημερίδες, από άλλα στελέχη σας.
12.- Βάλτε Αφισούλες (2 ή 4 ανά σελ. Α4) σε Πίνακες Ανακοινώσεων σε Συλλόγους, Ενορίες, κλπ.
13.- Δείτε τι κάνουν άλλες Επιχειρήσεις ή άλλοι Σύλλογοι για Αύξηση των Πελατών ή Μελών τους και κάνετε το ίδιο.
14.- Ζητείστε από τους Πελάτες ή τα Μέλη σας να κάνουν στον χώρο τους την προεργασία που χρειάζεται για να πάει μετά κάποιο Στέλεχός σας ή εσείς να κάνετε μια Ομιλία. Η Ομιλία αυτή μπορεί να είναι σε παρεμφερές ή σε άσχετο θέμα - αρκεί να υπάρχει όφελος για το ακροατήριο.
15.- Αν δεν έχετε άλλο θέμα, μπορείτε να καλέσετε εμένα να μιλήσω για την Εύρεση Εργασίας και την Δημιουργία Αυτο-απασχόλησης, όπου φυσικά εσείς και ο σύλλογός σας θα παίζετε τον ρόλο του "σπόνσορα" - και θα έχετε την ανάλογη προβολή στο ακροατήριο.
ΤΑ ΔΩΡΕΑΝ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ:
Με ένα απλό τηλεφώνημα, ο k. Κύρος Αϊβάζης μπορεί να έλθει για τα Δωρεάν Σεμινάρια σε όποιον Φορέα το ζητήσει. Π.χ. σε...
* Δήμους, Ενορίες, Συλλόγους, Σχολές κλπ.
Επίσης μπορεί να σας δώσει βοήθεια στα Βιογραφικά Σημειώματα με:
* Έλεγχο ή Διόρθωση υπάρχοντος Βιογραφικού
* Σύνταξη νέου Βιογραφικού Σημειώματός σας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου