Συνεχίζουμε στον Δρόμο που χάραξε...
...μια προηγούμενη ανάρτησή μου, στην οποία περιέγραφα ένα άρθρο προερχόμενο από εφημερίδα με θέμα τις Καλές Ειδήσεις σε θέματα Ανάπτυξης. Ήθελα να αφιερώσω και ένα άρθρο, όπου θα περιγράφω ένα ανάλογο Βιβλίο. Περίμενα να βρω κάποιο κατάλληλο βιβλίο - αλλά και τον χρόνο για να μπορέσω να το περιγράψω. Τελικά, εμφανίστηκε ένα βιβλίο "από το πουθενά". Για να καταλάβετε, ήταν κι αυτό ...
Ένα από τα Καμένα της ..."Βιβλικής" Καταστροφής
Πράγματι το βιβλίο αυτό ξεκίνησε από τα καμένα της Κυριακής, 12 Φεβρουαρίου 2012, μετά τις νέες (τότε) εξαγγελίες για περιοριστικά μέτρα, για να έλθει τελικά να πέσει στα χέρια μου, χωρίς καν να με ...ρωτήσει . Έμαθα ότι ήταν πολλά τα "αδέλφια" του (αντίτυπα) που κάηκαν, αλλά όπως μου είπε η κόρη του δημιουργού του βιβλίου αυτού, είναι αρκετά και εκείνα που επέζησαν αυτής της ..."βιβλικής" ( και όχι μόνο) καταστροφής.
Τίτλος και Περιεχόμενο
Το βιβλίο αυτό δεν έχει ακριβώς το περιεχόμενο που σκεφτόμουν - ή που έδειχνε ο τίτλος - αλλά η αλήθεια είναι ότι από τίτλο έπεσε διάνα. Και όπως λένε αυτοί που ξέρουν, ...
Ποτέ μη κρίνετε τον Τίτλο ενός Βιβλίου,
από το ...Περιεχόμενό του!
Το περιεχόμενο όμως σε αυτή την περίπτωση είναι όχι μόνο αντάξιο του τίτλου, αλλά και τον υπερκαλύπτει!
Ο τίτλος λοιπόν αναφέρεται περίπου σε αυτό που προσπαθώ να κάνω κι εγώ. Η διαφορά είναι ότι το βιβλίο μιλάει για την γενική ανάπτυξη της χώρας, ενώ εγώ για την προσωπική οικονομική ανάπτυξη του καθενός, στην κλίμακα βέβαια που μπορώ. Οπότε, με έναν τέτοιο τίτλο, τι να κάνω κι εγώ, ...τσίμπησα.
Βέβαια όπως είπα, το περιεχόμενο του βιβλίου δεν αναφέρεται ακριβώς σε θέματα προσωπικής Οικονομικής Ανάπτυξης, Έτερο-απασχόλησης, ή Αυτό-απασχόλησης, όπως είναι οι σκοποί αυτού του Blog.
Ξεκινάει όμως από ένα βαθύτερο επίπεδο, αυτό της Παιδείας και προτείνει τρόπους που μπορούν να μας βγάλουν από το αδιέξοδο που βρισκόμαστε συνολικά σαν χώρα.
Κύρια Εργαλεία του Βιβλίου ...
...για να πετύχουμε την Έξοδο από το Αδιέξοδο είναι:
Ο τίτλος λοιπόν αναφέρεται περίπου σε αυτό που προσπαθώ να κάνω κι εγώ. Η διαφορά είναι ότι το βιβλίο μιλάει για την γενική ανάπτυξη της χώρας, ενώ εγώ για την προσωπική οικονομική ανάπτυξη του καθενός, στην κλίμακα βέβαια που μπορώ. Οπότε, με έναν τέτοιο τίτλο, τι να κάνω κι εγώ, ...τσίμπησα.
Βέβαια όπως είπα, το περιεχόμενο του βιβλίου δεν αναφέρεται ακριβώς σε θέματα προσωπικής Οικονομικής Ανάπτυξης, Έτερο-απασχόλησης, ή Αυτό-απασχόλησης, όπως είναι οι σκοποί αυτού του Blog.
Ξεκινάει όμως από ένα βαθύτερο επίπεδο, αυτό της Παιδείας και προτείνει τρόπους που μπορούν να μας βγάλουν από το αδιέξοδο που βρισκόμαστε συνολικά σαν χώρα.
Κύρια Εργαλεία του Βιβλίου ...
...για να πετύχουμε την Έξοδο από το Αδιέξοδο είναι:
- Η σωστή Ανατροφή και Εκπαίδευση
- Η Επιστροφή στις Ρίζες μας (κάθε είδους):
- Σε Φρόνημα και Εθνική Συνείδηση
- Σε Εργατικότητα, Παραγωγικότητα, Εξαγωγές
Αφού πήρατε λοιπόν μια εικόνα βλέποντας την ...εξωτερική του εικόνα του βιβλίου, ήλθε η ώρα να δείτε και την εσωτερική του, μέσα από τα περιεχόμενά του, ώστε να πάρετε μια πληρέστερη γεύση ...
Πλήρης Τίτλος Βιβλίου:
Ανωνύμου Έλληνος "Ελληνική Νομαρχία" 2012,
"ΕΞΟΔΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΔΙΕΞΟΔΟ"
...του απέραντου "Φρενοκομείου"
Ανωνύμου Έλληνος "Ελληνική Νομαρχία" 2012,
"ΕΞΟΔΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΔΙΕΞΟΔΟ"
...του απέραντου "Φρενοκομείου"
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟΥ
- ΠΡΟΟΙΜΙΟ
- ΕΙΣΑΓΩΓΗ
- ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ
- Πρώτα Άνθρωποι... και μετά επιστήμονες
- ΑΥΤΟΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΜΑΣΤΕ... ΑΥΤΟΚΤΟΝΟΥΜΕ
- ΕΠΑΝΙΔΡΥΣΙΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ (ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ)
- ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ
- ΕΠΙΛΟΓΟΣ.
- Υπάρχει Ελπίς;
- ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Α'
- "ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΙΣ" ΕΘΝΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
- ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ΑΝΩΝΥΜΟ ΕΛΛΗΝΑ
- ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β'
- Η ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ΑΝΩΝΥΜΟ ΕΛΛΗΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΑΡΧΙΑΣ
Απόπειρα Περιγραφής του Βιβλίου
Ο συγγραφέας δείχνει να είναι ένας "πολυγνώστης" που ξεδιπλώνει την ροή του κειμένου - ή των κειμένων, καλύτερα - με σκέψεις και γεγονότα που βγαίνουν πότε σαν μικρά ή μεγάλα κύματα, σχηματίζοντας έναν ορμητικό χείμαρο και πότε σαν τα γαλήνια νερά μιας λίμνης.
Στα πρώτα κεφάλαια ο συγγραφέας περιγράφει το Πού βρισκόμαστε και Γιατί φτάσαμε ως εδώ σαν χώρα:
ΠΡΟΟΙΜΙΟ, ΕΙΣΑΓΩΓΗ
ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ
ΑΥΤΟΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΜΑΣΤΕ... ΑΥΤΟΚΤΟΝΟΥΜΕ
- Μητέρα - Ανατροφή - Εκπαίδευση - Παιδεία
- Περισσότερο Παχνίδι - Λιγότερη Εκπαίδευση
- Έλληνας - Φρόνημα - Συνείδηση
ΕΠΑΝΙΔΡΥΣΙΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ (ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ)
Εδώ ο συγγραφέας αναφέρεται σε θέματα όπως:
- Επικοινωνία και Αλληλεγγύη
- Εργατικότητα και Παραγωγικότητα
- Επενδύσεις, Παραγωγή και Ανάπτυξη:
- Αγροτική και Κτηνοτροφική
- Δασική και Πράσινη Ανάπτυξη
- Υδατοκαλλιέργειες
- Εμπόριο και Εξαγωγές:
- Εργατικότητα και Παραγωγικότητα
- Επενδύσεις, Ανάπτυξη και Εξαγωγές
- Ναυτιλία, Ναυτική Υποδομή, Λιμάνια, Ναυπηγεία
- Πολιτιστική Κληρονομιά:
- Αξιοποίηση Αρχαιολογικών Περιοχών
- Ανάδειξη Ιστορίας
- Τουρισμός
- Εθνική Συνείδηση:
- Γλώσσα - Ιστορία
- Θέατρο, Μουσική, Παράδοση
- Ελληνικό Πνεύμα, Φιλοσοφία
- Ελληνικός Πολιτισμός
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ
Σε αυτό το κεφάλαιο περιγράφονται τα αίτια που κατά τη γνώμη του μας "φρενάρουν" σαν κράτος και κοινωνία:
- Πεμπτοφαλαγγισμός:
- Οι Αντεθνικές Ιστορικές εκπομπές
- Η Απεθνικοποίηση ισχύει μόνο για το Ελληνικό έθνος(;)
- Ο Μονομερής Ιδεολογικός Αφοπλισμός της χώρας (σε σχέση με άλλες)
Οι Λύσεις θα προέλθουν από την "Επιστροφή στις Ρίζες μας". Ποιές είναι αυτές; Αναφέραμε κάποιες και λίγο παραπάνω:
- Επιστροφή στην Γεωργία και Κτηνοτροφία
- Επιστροφή στην Θάλασσα:
- Ναυτηλία και Υποδομές
- Αλιεία, Ιχθυοκαλλιέργειες, Υδροκαλλιέργειες
- Θαλάσσιες - Ενάλιες Δραστηριότητες:
- Θαλάσσιος Αθλητισμός, Θαλάσιος Τουρισμός
- Θαλάσσιες Έρευνες, Υποβρύχια Αρχαιολογία, κλπ.
Το κεφάλαιο αυτό ξεκινάει γράφοντας ότι ...
Αν συνεχιστεί το Σύστημα Εκπαίδευσης που έχουμε, στο τέλος:
- ΔΕΝ θα έχουμε Έλληνες, άρα ...
- Δεν θα έχουμε Ελλάδα!
Και συνεχίζει με τα μέχρι τώρα αποτελέσματα του συστήματος αυτού, μερικά από τα οποία είναι:
- Αντικοινωνική Συμπεριφορά , Επιθετικότητα, Καταλήψεις
- Καταστροφή Σχολείων, Δημόσιων Χώρων, Αγαλμάτων, κλπ.
- Αδιαφορία για τα Εθνικά θέματα
- Άρνηση Στράτευσης (από ορισμένους)
- Πτώχευση και αλλιωση της Γλώσσας
- Πτώχευση Ηθών, Θεσμών, Αξιών
- κλπ. κλπ.
Η (υπερβολική) Εκπαιδευτική Δραστηριότητα, που αλόγιστα έχουμε επιβάλει στα παιδιά!
Προχωράει μάλιστα στην απόδειξη αυτού, εξηγώντας τι συμβαίνει στον Εγκέφαλο και στους Νευρώνες με όλο αυτό το Εκπαιδευτικό σφυροκόπημα των παιδιών από μικρή ηλικία.
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β'. Ανωνύμου του Έλληνος
Η Αναφορά στον Ανώνυμο Έλληνα της Ελληνικής Νομαρχίας, 1806
Εδώ ξεκινάει με τον Λεωνίδα και τον Καποδίστρια, που μας ρωτάνε αν μεριμνούμε για την χώρα:
- Λεωνίδας: Φυλάτε ακόμη Θερμοπύλες;
- Καποδίστριας: Η Σχολή των Ευελπίδων; ...υπάρχει (ακόμη) η Σχολή των Ευελπίδων;
- Ποίο είναι το φρόνημα των Ελλήνων Αξωματικών;
- Ποίο είναι το φρόνημα των Ελλήνων πολιτικών;
- Προς τον: "Ανώνυμο Έλληνα της Ελληνικής Νομαρχίας 1806"
- Από τον: "Ανώνυμο Έλληνα της Β' Ελληνικής Νομαρχίας 1999"
"Πέρασαν διακόσια ένα χρόνια από τότε που η Δύση δεν μπόρεσε να εξηγήσει πώς μια χούφτα Έλληνες, δίχως χρήματα, δίχως άρματα, δίχως βόλια, τ ό λ μ η σ α ν να σηκώσουν την Λ ε υ τ ε ρ ι ά, να περπατήσει όρθια σε γκρεμούς, σε πεδιάδες, σε κύματα...!
Όμως ΕΣΥ, ΑΝΩΝΥΜΕ, το εξηγείς με δυο λόγια:
Λες: "Η ανδρεία τους είναι αδιήγητος. Ζουν μέρες με νερό και χόρτα και αξίζει καθένας τους δέκα αρχιστράτηγους αλλογενείς, δια την εξυπνότητα του νοός και τας πολεμικάς εφευρέσεις. Δια την αγάπην της Ελευθερίας δεν είναι δυνατόν να τους παρομοιάσει τις με κανένα!!!"
Πάει καιρός, χρόνια, που αναζητώ το όνομά Σου, χωρίς να το κατορθώνω...
Και (σταχυολογώντας) κάπου πιο κάτω συνεχίζει:
...ΑΝΩΝΥΜΕ ΕΛΛΗΝΑ, μέσα στις ρίζες Σου υπάρχει όλη η φύτρα της φυλής μας. Τίποτα δεν έχει χαθεί...απλώς ο σπόρος κοιμάται ...
...ο Μακρυγιάννης με βλέμμα σοβαρό μου φώναξε δυνατά: "Γι' αυτές τις Πέτρες πολεμήσαμε και σεις τις πουλάτε;"
...Μπροστά μου συνέχεια περνούσαν γνωστοί και άγνωστοι πολεμιστές, λόγιοι, ...ο Μιλτιάδης, ο Λεωνίδας, ο Θεμιστοκλής, ο Παυσανίας, ο Όμηρος, ο Αισχύλος, ...όλοι τους με κοιτούσαν με βλέμματα περιφρονητικά, ήταν σαν να έλεγαν: Για σας πολεμήσαμε... Για σας δώσαμε την ζωή μας... Δεν ντρέπεστε; Πώς καταντήσατε έτσι... Δεν σας γνωρίζουμε... Κανείς δεν φυλάει την Επικράτεια, κανείς δεν φυλάει το Έθνος, κανείς δεν φυλάει Θερμοπύλες;
κλπ. κλπ. κλπ. ... ... ...
Άμεσοι Στόχοι:
Όσοι Ενδιαφέρεστε για το Βιβλίο:Άμεσοι Στόχοι:
- Θα βελτιώσω την περιγραφή αυτού του βιβλίου, τόσο γιατί το θέλουμε εγώ και ο συγγραφέας του, όσο και γιατι διαπίστωσα ήδη ότι παρουσιάζει ενδιαφέρον: Το άρθρο αυτό έρχεται πρώτο σε επισκεψιμότητα, με διαφορά από το δεύτερο, για την τελευταία εβδομάδα!
- Ίσως μάλιστα, σε συνεργασία με τον συγγραφέα του βιβλίου, να ετοιμάσω μια Παρουσίαση σε διαφάνειες (όπως κάνω στα σεμινάριά μου).
Μπορείτε να το βρείτε στις Εκδόσεις Πελασγός.
ΤΑ ΔΩΡΕΑΝ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ:
Και, όπως πάντα, με ένα απλό τηλεφώνημά σας, τα Δωρεάν Σεμινάριά μπορούν να έλθουν κοντά σας. Ώς γνωστό αυτά αφορούν την Εύρεση Εργασίας, την Δημιουργία Δικής σας Δουλειάς, ή την Βελτίωση όποιου από τα δυο αυτά έχετε.
Η Φιλοσοφία του Σεμιναρίου είναι:
- Όπου υπάρχουν Θέσεις Εργασίας τις βρίσκουμε και πάμε για Πρόσληψη.
- Όταν έχουμε Δουλειά, την βελτιώνουμε αρκετά για να την διατηρήσουμε.
- Όταν δεν υπάρχουν Δουλειές, δημιουργούνται - συχνά με μηδαμινά "μέσα".
- Όταν έχουμε Δική μας Δουλειά, την βελτιώνουμε για να σταθούμε στην Αγορά!
- Π.χ. Δήμοι, Ενορίες, Σύλλογοι, Σχολές κλπ.
- Επίσης μπορεί να δώσει βοήθεια ατομικά στα Βιογραφικά Σημειώματα:
- Με Έλεγχο ή Διόρθωση υπάρχοντος Βιογραφικού
- Με Σύνταξη νέου Βιογραφικού Σημειώματός σας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου